Vintage Damask achterkant blog

zondag 9 december 2012

Ufo Kerst quiltje

December 2010 ben ik met dit quiltje begonnen, ik heb hem vorige week weer tevoorschijn gehaald, hij zat met de stofjes erbij netjes in een bak boven op de kast te wachten ! ! !
Dit zijn patronen van Sulky in 2008 was dit een BOM ik heb het middenstuk vergroot en de engeltjes boven de kerststal gezet
De kerst bomen heb ik er gisteren aan gezet, op het originele patroon staan de bomen verspreid over de quilt. 
Ik moet nog bedenken hoe ik hem verder ga maken, ik heb een blok getekend daar ga ik er twee of drie van maken.


Zo ik ga nu eerst de blokken knippen dan kunnen die ook in elkaar en dan kijk ik wel weer verder.


De sneeuw is weg en ik zie dat het ondertussen droog is geworden, na de koffie kunnen we nog wel even het bos in en dan verder met deze quilt.

Fijne zondag verder, 
Groetjes Hennie.

9 opmerkingen:

Ria zei

Hij wordt erg mooi. Ben benieuwd hoe ver je deze kerst komt.
Succes ermee.
Nog een fijne zondag,
Ria

Conny's-blog zei

Leuk toch werken aan je kerstquilt, we zien wel hoe ver je deze kerst weken komt...............gr.Conny

Guusje, zei

Wat is hij mooi aan het worden, leuk dat je deze ook afmaakt.

Ineke zei

Dit is een mooi patroon en leuk dat je het iets anders aanpast.
Groetjes

Ageeth Dorsman zei

Het wordt wel een heel schattig quiltje, en nu ook een fijne tijd om
eraan te werken! Ik ben best benieuwd
hoe je ermee verder gaat!
Groetjes van Ageeth

Carin Wijnand zei

Leuk om in deze tijd aan deze top te werken, de verschillende kerstbomen vooral. Stoer hoor om het weer op te pakken, succes!

AnitaS zei

Dat wordt een mooie quilt. Ik ben blij dat je hem afmaakt.

Chris zei

Dat wordt toch een enig quiltje. Misschien krijg je het nog wel voor de Kerst af en kan het hangen!

jolie zei

Leuke quilt wordt dat. Ben zelf van plan om een kerstwandkleed te maken voor volgend jaar. Hier wordt geen Kerst gevierd maar een wandkleed in de maand December mbt Kerst staat wel gezellig.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails