Vintage Damask achterkant blog

zaterdag 15 december 2012

KERST

een update van mijn kerstquilt, deze blokjes heb ik er bij gemaakt, in de orginele quilt zitten ook hartjes en sterren, ik dacht weetje wat ik maak een hartje in de sterren ! ! !



De kerststukjes voor onze ma's heb ik vanmorgen weggebracht ze vielen goed in de smaak.



Nou eerst maar even een hapje eten en dan ga ik nog een paar blokken tekenen voor mijn kerstquilt, ik heb al iets in mijn hoofd, ik hoop dat het er goed uit komt, ha, ha, ha.

Een heel fijn weekend ! ! !
Groetjes Hennie.

12 opmerkingen:

AnitaS zei

Mooie kerststukjes heb je gemaakt. He kerstquilt wordt heel bijzonder. Fijn weekend.

marga zei

Ben heel benieuwd hoe die nieuwe blokken er uit gaan zien. Dat wat klaar is is ook leuk geworden.
En die Kerststukken kan mij voorstellen dat je de ma's daar een heel groot plezier mee hebt gedaan,
Groeten
Marga

Carin Wijnand zei

Wat ben je veelzijdig! prachtige kerststukjes!

Conny's-blog zei

Wat word je kerstquilt mooi zeg en hele leuke kerststukjes heb je gemaakt, daar zijn ze vast blij mee.....................gr.Conny

Rennie zei

Prachtige kerstquilt zo!

Inge zei

Leuk dat kerstquiltje in wording!
Wat heb ik zitten genieten van al die prachtige kerststukken!!

Guusje, zei

Je quilt wordt mooi, en wat heb je mooie stukjes gemaakt. Kan me voorstellen dat ze in de smaak vielen.

Chris zei

Leuk idee Hennie, die hartjes in de sterren. En wat heb je je huis mooi opgesierd met artistieke composities. Héél mooi.

Lida zei

Hij wordt echt hartstikke leuk en die hartjes in de sterren, helemaal gaaf! Mooie bloemstukjes heb je gemaakt, groetjes
Lida

Miny zei

Dat gaat mooi worden, neem dinsdag even mee. Je ma en schoonma hebben een prachtig kerst stuk gekregen.

Groeten Miny

Jane in Cumbria zei

Dat wordt een prachtige kerstquilt Hennie!
groetjes
Jane

Roos zei

Mooie kerstquilt Hennie, ik ben benieuwd naar je volgende blokken.
Groetjes Roos

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails