Vintage Damask achterkant blog

woensdag 5 december 2012

Dear Jane & vogel buffet

Deze maand heb ik een blokje gemaakt, alle blokjes van de laatste rij zijn wel allemaal voorbereid, ze kunnen zo in elkaar.


M-4 Stepping Stones

De hoogste tijd voor de vogeltjes in mijn tuin ze mogen wel wat extra bij gevoerd worden nu het wat kouder wordt. 
Ik heb al van alles in huis gehaald, de bakjes van vorig jaar worden uit de schaapskooi gehaald, de pinda en zaden houders worden gevuld en het schaaltje met de vogel wordt voorzien van vetbollen


Ik heb deze creme brule bakjes gebruikt om vetbolletjes te maken.


Bij deze verklaar ik het buffet voor geopend, ik hoop dat de vogels het kunnen vinden, ik ben een beetje aan de late kant dit jaar.

Nou ik kijk even naar buiten, ja hoor de mezen zijn al met de bolletjes bezig.


Groetjes Hennie.

11 opmerkingen:

Chris zei

Dat ziet er allemaal goed uit. Je blok, maar ook al dat lekkers voor de vogels. Als ik je laatste foto goed bekijk, moeten er heel wat vogels bij jou in de buurt zitten! Zo verschrikkelijk gezellig!

AnitaS zei

Mooi blok. Je vogels worden flink verwend.

Gonny zei

De dear Jane iigt bij mij al hééél lang ergens in een bakje. Ik wilde geen grote maken maar telkens kleine quiltjes met blokken in de tijd van het jaar b.v. sterren voor de winter.....
Eergisteren ben ik de vogels buiten ook gaan voeren omdat het onderhand inderdaad echt koud geworden is. Heerlijk om ze zien smullen.

Dear Jo zei

Mooi blokje! Er is, voor mij, niets zo heerlijk als een tuin vol vogels in de winter. Ik kan er zó van genieten als ik in de keuken zit te handwerken. Wij voederen dan ook volop. Laat ze maar lekker blijven. Heb je ook zoveel verschillende soorten?

Unknown zei

Mooi blokje en wat zullen de vogeltjes smullen,
groetjes Berbel

Berna zei

Mooi blokje.
De vogeltjes zullen vast nog blij zijn al ben je wat later.

marga zei

Prachtig he die vogels in de tuin ik heb er zelfs een pot pindakaas bij hangen.
het is zo mooi om te zien dat ze allemaal af en aan vliegen.
Groeten
Marga

Roos zei

Dat ziet eruit als een blokje met heel veel kleine stukjes, maar ja, je hebt er meer gemaakt dan ik :o)
Groetjes Roos

Ria zei

Mooi blok ben je weer rijker. En straks ook een tuin vol vogels. Geniet ervan.

Ria

Wilma Kuin zei

Mooi blok en goed dat je ook aan de vogeltjes denkt,...

Guusje, zei

Wat een mooi blok en wat een heerlijk buffet voor de vogeltjes.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails