Vintage Damask achterkant blog

dinsdag 18 december 2012

Kerstbal en beenwarmers ! ! !

Het volgende blokje voor de kerstquilt is klaar, de quilt groeit gestaag, er ligt nog een kerstklok blok klaar deze kan ook in elkaar en dan even weer kijken hoe ik hem verder ga maken.


De beenwarmers zijn klaar, ik had nog garen over van dit vest (klik) en dacht dat past mooi bij elkaar.


Vanavond ga ik samen met een paar collega's naar de film "alles is familie" er is in de pauze ook nog een verloting, al het geld is voor serious request, de verloskundigen van Twenterand hebben dit opgezet, goed hè ! ! !

Fijne avond, ik vermaak me wel bij de film.
Groetjes Hennie

8 opmerkingen:

Wilma Kuin zei

Erg leuke warmers,..

Miny zei

Hennie klopt dat is je goed gelukt, een idee om te bewaren.

Groeten Miny

Guusje, zei

Wat een mooi blok, de beenwarmers zien er ook mooi uit.. Veel plezier vanavond.

AnitaS zei

Weer een mooi blok. Die benwarmers lijke me heerlijk. Fijne avond.

Conny's-blog zei

Wat een leuk kerst blok weer en lekkere warme beenwarmers, leuk bij je vest...............gr.Conny

Roos zei

Dit is ook al zo'n leuk blok Hennie en je beenwarmers zien er lekker warm uit...nou moet het nog gaan vriezen, haha.
Groetjes Roos

petronella zei

Veel plezier vanavond!

Jane in Cumbria zei

Weer zo'n mooi blok. Die beenwarmers zien er lekker warm uit.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails