Vintage Damask achterkant blog

vrijdag 14 december 2012

Ons huis is weer helemaal

in kerstsfeer, ik heb vandaag alle kerststukjes gemaakt, ik had gisteren al vast het groen uit de tuin gehaald en in emmers in de berging  gezet. 
De boom hadden we zaterdag al opgetuigd, ik geloof dat we nog nooit zo vroeg een kerstboom hebben gehad, ik hoop dat hij de kerst haalt met naalden, ha, ha, ha.
We zullen zien.


De kerstklok staat in de hal op de kast


De ster hangt buiten naast de voordeur, ik heb net nog even een foto gemaakt in het donker met de lampjes aan, maar dan kun je hem niet zo mooi zien.


Op de tafel naast de banken staat dit stukje, maar ik vind hem toch leuker op de eethoek tafel dus ik heb hem verplaatst.


Deze krans heb ik nu naast de bank gezet.


Leuk he de amaryllis hangt op zijn kop ! ! ! Ik zag hem in de winkel waar ik wat bloemen en eucalyptus heb gekocht ik dacht dat is makkelijk te maken, zo gezegd zo gedaan. 


Dit kerstboompje staat naast de kast en


de ster staat in de keuken, op tafel.



Nou ik ben er helemaal klaar voor, de kaarsjes zijn aan gewoon gezellig ons huis in kerstsfeer, daar kan ik zo van genieten ! ! !
 Ook al kost me dat een dagje steken, kijken en bedenken hoe ik de stukjes ga maken.
De stukjes voor onze ma`s show ik morgen.

Fijne avond groetjes Hennie.

10 opmerkingen:

Guusje, zei

Het ziet er geweldig mooi uit . Je hebt weer prachtige stukken gemaakt.

Hermie zei

jij bent lekker bezig geweest met de kerststukken. Het ziet er prachtig uit allemaal.Ik ben nog helemaal niet bezig geweest, heb er nog even geen tijd voor.

Conny's-blog zei

Je hebt je heerlijk uit geleefd, mooie stukjes allemaal.................gr.Conny

Annelies zei

Wat gezellig !

Roos zei

Wat een mooie stukkjen maak je toch, dat is iets wat ik nooit in mijn vingers heb gekregen...ach, dan doe ik nog maar een steekje..
Groetjes Roos

Tilly zei

Het ziet er sfeervol uit Hennie.

AnitaS zei

Het ziet er heel sfeervol uit. En nu maar genieten van al het moois. Fijn weekend.

Ria zei

Je stukjes zijn weer prachtig geworden, en wat die steekjes betreft, die doe je met zoveel meer plezier als de kerstversiering af is.
Geniet ervan Zus.

Quiltlia zei

Wat ziet het er gezellig uit,je hebt eer van je werk zeggen we hier in het zuiden.
Groetjes Lia

Jossie zei

Prachtige kerststukken. Knap dat je dat allemaal zelf kunt.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails