Vintage Damask achterkant blog

maandag 3 december 2012

Deze dag is geplukt, ha, ha, ha

Het kussen is klaar, hartstikke leuk even een klein werkje tussendoor ! ! !
Het borduren ging goed ik heb een sinds kort een vergrootglas met verlichting, dit werkt perfect.

Dit is de voorkant.


Voor de achterkant heb ik een knoopsluiting gemaakt, mijn batik stofjes in deze kleuren zijn nu zo goed als op vandaar de creame kleurige achterkant.


Kijk zo liggen de drie kussens gezellig naast elkaar op de bank, ik vind het een prachtig gezicht.



Zo dat was het weer, ik ga even mijn atelier op ruimen, naar de Bieb en daarna weer gezellig verder met mijn lapjes.

Op Jolanda's blog zag ik deze sneeuwpop van een paar gekleurde sokken gemaakt erg leuk en makkelijk te maken.

Fijne dag verder Hennie.


19 opmerkingen:

Chris zei

Oh geweldig! Wat snel. En wat is hij enig en mooi geworden. Heerlijk hè, elke keer als je er langs loopt, word je weer blij. Echt genieten!

Quiltlia zei

Wat een leuk geheel bij elkaar,je hebt eer van je werk en zeker snel gedaan.
Groetjes Lia

Berna zei

Leuk zo die kussentjes bij elkaar en wat een lief borduurtje.
Geniet van je middag. Het is er weer voor.

jolanda zei

Heel erg mooi geworden! En ik ben het helemaal met je eens hoor... zo'n vergrootglas met verlichting is ideaal.

AnitaS zei

Je kussens staan zo gezellig. Hier wordt ook geborduurd met een vergrootglas met verlichting.

Lida zei

Erg leuk geworden en het staat heel gezellig op jouw bank! Groetjes
Lida

Sylvia zei

Nou dat is een mooi "trio" op de bank.
Leuk hoor.
Groetjes Sylvia.

quilting Jeannet zei

Heel erg leuk geworden Hennie, wat een idee om zo een kussentje te maken van een borduurtje.

Klaske zei

Dat staat gezellig!!

ria vogelzang zei

Prachtig, die drie bij elkaar! Daar geniet je zeker van!

Guusje, zei

Wat een mooi kussen is het geworden, hij staat prachtig tussen de anderen.

Tineke Machiela zei

Prachtig trio op de bank :-) mooie kleuren en een heel mooi kruissteek werk.

Unknown zei

Je kussens zijn heel mooi geworden, staan prachtig op de bank.
Die sneeuwpoppen zijn grappig, zeg!
Groetjes Berbel

Manuela zei

Das Kissen ist wunderschön geworden.

Liebe Grüße
Manuela

Juicybear zei

Mooie kussens zeg, echt een heel mooi set zo.
Groetjes nneke

petronella zei

Wat leuk zo samen op de bank! De kleuren zijn echt mooi!

Dear Jo zei

Mooie kussens en die sneeuwpoppen van Jolanda's blog staan ook bij boven aan het lijstje. Zó leuk!!!

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Willy zei

Wat is dit mooi geworden. De stoffen combineren zo goed bij elkaar en het borduurwerkje staat er leuk in het middelpunt. Mooie kussens heb je nu op je bank. Groetjes,

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails