Vintage Damask achterkant blog

donderdag 6 december 2012

IJs en sneeuw met kerst ? ? ?

Op dit borduurwerkje werkje wel, voor de rest is het gewoon afwachten, ik zou het wel super vinden hoor, we zullen zien.

Dit patroontje heb ik hier gekocht ze stond op de beurs in Arnhem,  het randje onderaan het werkje verkochten ze wel, maar de laarsjes waren ze vergeten mee te nemen, maar ik vond een lapje geblokte stof en dacht ik bestel ze niet ik maak er gewoon zelf een.


Dat is zo gepiept, kijk maar een klein laarsje tekenen,


het laarsje uit de stof knippen, met een stukje fiberfill er achter,


rondom bijna dicht stikken, keren en het laatste stukje dicht naaien en


hij mocht even in de thee, want ik moest het witte een beetje breken.


Dit is het resultaat, hij is 23 x 30 cm.
Ik vind hem super grappig en hij was in een paar dagen klaar, weer met dank aan mijn nieuwe vergrootglas met licht super ! ! ! dat werkt echt handig en scheelt me een brilletje, ha, ha, ha, ik denk dat ik daar binnenkort wel aan vast zit hoor.


Fijne avond geniet van de witte wereld ! ! !

Groetjes Hennie.

16 opmerkingen:

Annelies zei

Wat ontzettend leuk !

Lida zei

Hier geen wit, maar nattigheid en wat een verschil is dat toch! Leuk geworden en dat laarsje maakt het helemaal af! Groetjes
Lida

Juicybear zei

Echt super leuk zeg en mooi geborduurd daar kan je nu lekker van genieten.
Groetjes Anneke

PASSIE FLOWER zei

ooh, prachtig geworden en wat een leuk idee met dat laarsje

Guusje, zei

Wat is hij ontzettend leuk geworden.

Chris zei

Ik wil ook wel een witte Kerst. Is altijd zo mooi met al die lichtjes buiten.
Schattig borduurwerkje en dat laarsje had je zo gepiept. Erg leuk!

AnitaS zei

Wat is het leuk geworden. Troost je. Ik werk met bril en vergrootglas.

annemieke zei

Mooi geworden hennie

Ria zei

Hij is super leuk geworden, voor dat laarsje doet het hem. Een beetje van de beurs en de rest van jou zelf.
Goed gedaan zus.

GR Ria

Miny zei

Super leuk!!

Groeten Miny

Conny's-blog zei

Wat een lief borduurwerkje voor deze tijd.............gr.Conny

Carin Wijnand zei

Wat mooi geworden! En ja ik verheug me ook op een witte wereld morgen.

Tilly zei

Wat een leuk borduurtje Hennie!
groetjes

marga zei

Wat een schatje is dat geworden.
Groeten
Marga

Manuela zei

Ein schöner kleiner Wandbehang.

Liebe Grüße
Manuela

Anoniem zei

Hennie wat maak je leuke dingen, geweldig.Oma van Jelle.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails