Vintage Damask achterkant blog

zondag 20 februari 2011

Werk in uitvoering

ik ben bezig met deze quilt, het vijfde blok van leanne's House zit in de quiltring en hij wordt steeds mooier, geweldig om te zien hoe een quilt veranderd door hem te quilten. Genieten is dat elke keer weer ! ! !



Het patroon van de CW Bom heb ik ook klaar liggen, dit blok neem ik komende week onder handen.

Fijne zondag verder Hennie.


Oóóh ik was het bijna vergeten er is weer een quiltmuts aan het bloggen geslagen ga maar even bij haar langs, altijd leuk ! ! !

14 opmerkingen:

Berna zei

Het is al een prachtige quilt zonder quiltwerk, laat staan met quiltwerk! Heel mooi!

AnitaS zei

Het is een prachtige quilt. Ik kan me voorstellen dat je er onder het quilten blij van wordt.

Quiltpassion.blogspot.com zei

Daar geniet ik ook altijd zo van. En het is een prachtige quilt, ook zonder quiltwerk, maar idd met nog mooier.
Groetjes, Cisca

Anoniem zei

Lief dat je direct doorgeeft dat Minie een blog heeft. Ik ben volger. Rietje van Slagmaat

Guusje, zei

Wouw wat ga je snel. Hij is nu al zo mooi laat staan als hij helemaal is gequilt. Ik vind hem prachtig.

GRANNY'S HOUSE zei

Nog even en je hebt weer een schitterende affo.

Groetjes
Ines

Marieke zei

Jij hebt de vaart er goed in! Mooi, wordt die. Geniet van het gevoel van quilten en de toegevoegde waarde aan de lap!

carine zei

nog een klein duwtje en je hebt een Affo....doorzetten, want als hij gedaan is is hij heel mooi!! Heb hem ook! Groetjes Carine -Brugge

goof zei

Wat ziet je Leanne er prachtig uit! Nu al!!
:o)

Miny zei

Hoi Hennie,

Leuk dat je mijn site doorgeeft, ik dacht ik probeer het!
Je schiet al aardig op met je leanne's quilt.
het is inderdaad een leuk om deze quilt door te quilten.
Tot vrijdag!

Groeten miny

Daniëlle zei

Zit hier ook met regelmaat achter de quiltring, mooi wordt die van jou joh!! Mooie dag, liefs, Daniëlle

Chris zei

Ik heb hem vorige week bij iemand in het echt gezien, zó mooooiii. Ik vind het een enig patroon. Veel plezier er mee.

annemieke zei

Hoi Hennie

Je schiet mooi op met Leanne, word toch wel erg mooi.

Jantine zei

Dat gaat lekker, voor je het weet hangt hij aan de muur, geniet van het proces!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails