Vintage Damask achterkant blog

zaterdag 26 februari 2011

Beurs bericht ! ! !

Gisteren zijn wij, Hetty, Miny, Warna en ik naar Zwolle geweest, in een woord geweldig, wat een aanbod op handwerk gebied. Warna stond al bij de ingang op ons te wachten eerst een kop koffie met een lekkere muffin en daarna de beurs op.
Het was wel even wennen hoor al die dames voor de kramen in het begin dacht ik wouw, dit is te mega voor mij, ik had ook nog niets gekocht de andere dames wel. Ik zag even door de bomen het bos niet, héééél even maar hoor, zoals je ziet ha, ha, ha.
Deze geweldige spullen heb ik gekocht en

deze stofjes voor mijn CWQ BOW.


Ook heb ik nog een zakjes hexagon kartonnetjes gekocht ( ja je ziet het goed Annemieke) en theezakjes papier, ik heb nog wel wat luierinleggen maar daar kun je steeds moeilijker aan komen.
Óóóóóóh, ben ik helemaal vergeten de daglicht lamp op de foto te zetten, nou ja die komt er nog wel een keer op.
Als je nog van plan bent om naar de beurs te gaan heel veel plezier ik heb er van genoten ! ! !
Fijn weekend Hennie.

17 opmerkingen:

Miny zei

Hennie, het was super gezellig ondanks de drukte zijn we elkaar niet eens kwijt geraakt!! Je hebt leuke aankopen gedaan, ik ben benieuwd hoe die lamp zal bevallen vanavond maar eens proberen.

Groeten en goed weekend!!

Miny

Chris zei

Dit is tenminste een positief Beursbericht, haha. Jouw aandelen zijn in ieder geval gestegen. Leuke dingen heb je gekocht. Ik kan me voorstellen dat je even overweldigd was door de massa. Dat heb ik ook wel eens. Maar daarna is het alleen maar genieten.

Heleni zei

Fijne spulletjes heb je gescoord Hennie. Oh, ik heb eerst ook altijd last van de drukte. Dan denk ik, was ik maar thuis gebleven. Niet lang hoor, want als je dan de enthousiaste mensen en de mooie kraampjes ziet, ben ik er gauw door.
Veel werkplezier met je spulletjes...

groet Heleni

Annelies zei

Wat heb je een leuke aankopen gedaan !

quilting Jeannet zei

Leuk Hennie, ik kan me je gevoel wel voorstellen op zo,n beurs, ik heb dat ook altijd, het is dan zo overweldigend wat en wie je allemaal ziet, ik ben dan ook niet zo,n beursganger, maar af en toe is wel leuk. mooie stofjes, ik heb ze bijna allemaal ook gekocht in Vijfhuizen laatst.

groetjes, Jeannet

AnitaS zei

Je hebt mooie aankopen gedaan. Dus het is nog allemaal goed gekomen met je.

Chartreuse Moose zei

Love your blog! Sounds like a fun day and I'll look forward to the wonderful things you'll be creating soon!

annemieke zei

hoi Hennie
Wat leuk jij ook aan de blommen, kunnen we elkaar een beetje stimuleren. En de beurs was prachtig, kom er net vandaan met mijn vriendin. En ja hoor zij is ook overstag, gaat ook patchen, gezellig.
Fijn weekend en maak niet te veel blommetjes.

Gr Annemieke.

Annefred zei

Hoi Hennie, weer lekker nieuw "spul" om mee aan de slag te gaan. Leuk hoor, neem je het a.s. dinsdag ook mee?
groetjes,

GRANNY'S HOUSE zei

Heerlijk zo'n handwerkbeurs, ik moet ook altijd even op gang komen, maar eenmaal zover, dan ben ik niet meer te houden, maar het duurt nog even voor hij in Rotterdam is, ik kan nog even sparen.
Je hebt trouwens een geweldige buit ingeslagen.

Groetjes
Ines

Marieke zei

Dus je gaat ook aan de bloem? Leuk hoor: ik ben benieuwd welke kleuren je gaat kiezen: het wordt vast prachtig. Mooie aankopen, verder. Ik ben dit jaar op zaterdagmiddag gegaan: vond het vorig jaar op vrijdagmorgen véél te druk. Maar ook zaterdagmiddag is het erg druk, weet ik nu. Geniet van je spulletjes!

Guusje, zei

Mooie aankopen heb je gedaan. Was er ook gisteren maar heb door de drukte niemand herkend. Was wel weer erg leuk en gezellig.

Jane in Cumbria zei

leuke dingen heb je gekocht!! Ik had er al wat over gehoord van Hetty. Ik kan me best voorstellen dat je even wat overweldigd voelde. Leuk dat je ook aan de blommetjes gaat!
groetjes
Jane

Quiltpassion.blogspot.com zei

Wat een mooie dingen heb je gekocht. Ik kan me voorstellen, dat je het in het begin te overweldigend vond, maar gelukkig, dat het gauw wende. Ik wou, dat het wat dichterbij was en dat mijn portemonnee weer wat voller was...
Groetjes, Cisca

Berna zei

Een leuke dag gehad dus met als resultaat hele mooie aankopen.

Unknown zei

Altijd leuk zo'n beurs, maar niet erg goed voor die andere beurs ;o)
Mooie spulletjes heb je hoor!

Jossie zei

Mooie aankopen heb je gedaan. Ben heel nieuwsgierig naar het hart. Waar gebruik je het voor?
Ik ben gisteren ook naar de beurs geweest. Gezellig maar erg druk.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails