Vintage Damask achterkant blog

zaterdag 5 februari 2011

Sjaantjes update ! ! !

De ene maand worden er meer blokjes gemaakt dan de andere maand. Deze keer heb ik drie blokjes en één hoekpunt gemaakt.


C-9 Jane's Tears

D-4 Crystal Star



C-5 Eye of the Cyclone


TRC Longwood
Dat zijn ze dan weer voor deze maand op naar de volgende blokken, er liggen nog twee blokken klaar, die kunnen zo in elkaar voor meerdere blokken heb ik de stofjes al uitgezocht. Eitje dus, ha, ha, ha ! ! !
Ik heb nu zeventig blokken gemaakt ze staan in het foto album, die vind je in de linker kolom op mijn blog.
Vandaag of morgen maar even bij de andere dames langs om te zien hoe het met hun Sjaantjes project gaat, je weet ze wel te vinden hè ? ? ? (in de linker kolom op mijn blog)
Een heel fijn weekend Hennie.

24 opmerkingen:

ria vogelzang zei

Leuke blokken en hoekpunt, Hennie! Wat goed dat je al voor meerdere blokken de stofjes klaar hebt liggen; ik hoop binnenkort ook weer een nieuwe start met Jane te maken......
Fijn weekend!

GRANNY'S HOUSE zei

Wat zijn het weer mooie blokjes geworden.

Groetjes
Ines

katrien zei

Wat zijn ze mooi,en 4 stuks is toch goed hé.En al 70 stuks klaar das al wat.Succes verder.

sylvia zei

mooie blokken,vooral die met de ronde vormen lijkt me niet de makkelijkste. Ik heb er tenminste altijd moeite mee!
gelukkig jij niet, fijn weekend!!

Treny zei

hallo hennie, hier een berichtje uit duitsland, wat maak jij mooie quilts zeg, en dan ook enkele in rood mijn lievelingskleur. ik ben nu aan het 3e jaar dear jane en hij moet voor 12 april af, hij is voor mijn oudste kleinzoon die dan "Konfirmation" doet, hij vindt alles wat oma maakt mooi, en zoveel stukjes stof tot nu toe 5806 stukjes, dat imponeert hem. wil je hem zien? nog zonder randen, daar ben ik nu mee bezig! kijk dan even bij www.patchworktutderseelegut.blogpot.com de voorlaatste post. ik wens je nog een heel fijn weekend groetjes uit duitsland, geboren in havelte, trijnie wildeboer

Miranda zei

Gut....sprakeloos ben ik van je hoekje! Dat was een van mijn mislukte...na een poosje rust ben ik hier nog niet opnieuw aan toe gekomen! Maar super gedaan...

Marieke zei

Mooie blokken heb je gemaakt! En je kunt er zo nog een paar in elkaar zetten. Succes en vooral heel veel plezier ermee.

Annelies zei

Je aantal groeit ! Mooi hoor.

Jane in Cumbria zei

Mooi zijn ze!!! Ik vind het altijd weer leuk om ze te zien. Succes ermee.
groetjes
Jane

Anoniem zei

Jij gaat lekker zeg. Mis je de klosjes al LOL?

Jasmijn zei

Hallo, mooie blokjes hoor! Toch een werk geweest denk ik.
groetjes,Jasmijn

Ria zei

Hé zus,
Het was niet tot mij doorgedrongen dat je met Dear Jane bezig bent. Ik heb me voor de bee opgegeven, in september pas, dus nog ruimschoots de tijd om het een en ander af te maken. Liefs Ria.

Unknown zei

Mooie blokjes,
gezellig nog even bij de anderen kijken...
Groetjes Berbel

Berna zei

Mooie score van mooie blokjes.
Goed weekend.

betty zei

Leuk je hoekpunt, dan lijkt het toch alsof het al erg opschiet! En dat doet het ook 70 blokken, niet mis!

Joyce zei

Mooi!! En dan die hoekpunt......super!!
Ik heb ook de tranen van Jane afgelopen maand gemaakt (bewijsmateriaal komt volgende maand)...
wat is het toch leuk om zo met elkaar met deze quilt bezig te zijn!!

Dear Jo zei

O jee, jij ook al!!! Je blokken zien er prachtig uit. Mijn Jane was een zware bevalling, maar ik heb bijna een kwart gequilt. Ze wordt prachtig en de jouwe vast ook. Veel succes met de volgende blokken.

annemieke zei

HOI HENNIE.
PRACHT AANTAL BLOKJES WEER , HOEKBLOK IS MOOI GEWORDEN. JE HEBT ER NOG OVER GEHAD AFGELOPEN DINSDAG OP DE BEE, WEET JE NOG? (ROTBLOKJE),HA,HA.

Nelleke zei

Hallo Henny wat een hoop blokjes heb je al af ook deze zijn erg mooi en omdat ik nog maar net begonnen ben vind ik het erg leuk om er nu al een paar er van te herkennen.Groetjes Nelleke

gerda zei

ze zien er prachtig uit..en dat taart puntje...dat smaakt vast naar meer!!!
fijne dag

Madammeke Ongeduld zei

wel heel veel blokkenzal wel een grote plaid worden

christine zei

hoi Hennie

ik had gisteren bij je een reactie geschreven over je super hoekpunt en je blokken maar steeds was mijn reactie weg dus ik probeer het nog een keer . als hij er nu 2x op staat bij jou dan weet je hoe dat kan bij mij op scherm zie ik niks .
christine

Daniëlle zei

70 al!! Ben nooit verder gekomen dan 81 hihi! Veel plezier met de volgende! Deze zien er weer mooi uit! Mooie dag vandaag, liefs, Daniëlle

Jantine zei

Vele kleintjes maken één grote, zo kom je er vanzelf!!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails