Vintage Damask achterkant blog

maandag 14 februari 2011

Valentijns dag

De ene quilt is klaar en de andere gaat de quiltring weer in. Leanne's House is nu aan de beurt, hij quilt heel lekker weg hoor als ik eenmaal bezig ben kan ik moelijk stoppen. Ik moet een beetje voorzichtig met mijn schouders zijn en het werk regelmatig even weg leggen. Nou ja anders is hij ook veel te snel klaar, ha, ha, ha.
Ik ben met het tweede blok aan het doorpitten een mooi toepasselijk blok voor Valentijn.

Groetjes Hennie.

11 opmerkingen:

Emmy zei

mooi borduur werk zie ik in deze quilt
daar hou ik van
groetjes Emmy

Annelies zei

Je bent druk bezig. Veel plezier met quilten.

GRANNY'S HOUSE zei

Zo dan, wat ga je snel, maar het is dan ook wel weer een hele mooie.

Groetjes
Ines

Terray zei

Sjonge jij gaat als een speer zeg!! Wat goed.
Ik zal je niet langer ophouden....;-) Deze quilt zal dan snel klaar zijn.

Groetjes
Tertia

Wilma Kuin zei

Wat ga je als een speer!!

Guusje, zei

Mooi hoor en ja daar heb ik ook last van als ik eenmaal begonnen ben met quilten kan ik maar moeilijk stoppen.

Heleni zei

Dit is een heerlijk quilt om te quilten Hennie. Tenminste, dat is mijn ervaring.
Succes ermee...

groet Heleni

Sylvia zei

Ja als je eenmaal de smaak weer te pakken hebt van het doorpitten, dan is het eigenlijk best leuk....!
Gr.Sylvia

Jossie zei

De vaart zit er goed in bij jou. Dit wordt ook weer zo'n prachtige quilt.

carine zei

Het is een leuke quilt om door te pitten, toen ik daaraan bezig was (hij is rees een paar jaartjes af) vond ik het ook zo leuk! Het is een hele mooie quilt net als haar andere die ik ook maakte. en hou er nog altijd van . Was o slag verliefd op deze quilt8 Veel succes verder met je mooie werk. Groetjes vanuit Brugge. Carine

Jane in Cumbria zei

O wat leuk dat je die aan het quilten bent nu. Ik vind hem zo mooi!
groetjes
Jane

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails