Vintage Damask achterkant blog

maandag 28 februari 2011

Anderen laten genieten van ons werk.

Wij, de quiltmutsen gaan een gedeelte van ons werk tentoonstellen, vrijdag worden de quilts opgehangen.
Ze gaan voor een maandje naar het woonzorgcentrum "Het Liefferdinck" ze komen in de gang te hangen, iedereen kan daar zijn/haar werk tentoonstellen en het is natuurlijk leuk om regelmatig te wisselen met het tentoongestelde materiaal.
Er kunnen niet zo veel grote quilts hangen, deze heb ik ervoor uitgezocht.

Vanmorgen heb ik deze latten gekocht en de quilts voorzien van een ophanglat, met een oogje aan de uiteinden, een visdraadje erdoor en ze kunnen hangen.
Deze kleine werkjes gaan ook mee.


Zo nu ga ik nog even een paar naamkaartjes maken, er zitten wel labels op maar het is handiger om een kaartje aan de voorkant te hebben.
Fijne quiltweek Hennie.

11 opmerkingen:

GRANNY'S HOUSE zei

Leuk hoor en voor de bewoners brengt het ook een stuk gezelligheid.

Groetjes
Ines

Annelies zei

Wat leuk. Succes met de tentoonstelling.

Guusje, zei

Wat leuk om de quilts tentoon te stellen. Veel succes ermee. Het zijn allemaal prachtstukken.En wat leuk dat ze in het woonzorgcentrum komen te hangen ziet er erg gezellig en mooi uit.

Liesbeth Wessels zei

Wat leuk, dat zullen de mensen leuk vinden. groeten liesbeth

Berna zei

Leuk zo'n logeerpartij voor jullie quilts. Heel veel succes!

Miny zei

Hoi Hennie,

Oh je hebt het al klaar, ik weet nog steeds niet goed wat ik zal meegeven, morgenavond maar even overleggen.
Je hebt leuke quilts uitgezocht!

Groeten Miny

annemieke zei

hallo Hennie

Je hebt het al weer piekfijn voor elkaar, de bewoners zullen het prachtig vinden. Heb al het èèn en ander gehoord op de werkvloer, leuk.Fijne avond en ik kom iets later morgenavond. Jubilea`s, 5 wel te verstaan op het werk.

Gr annemieke.

Anoniem zei

Een geweldig goed idee!

AnitaS zei

Wat leuk dat jullie met de groep julie quilts kunnen tentoonstellen.

Chris zei

Oh Hennie wat enig! Ontzettend leuk voor de bewoners maar ook voor jullie. Zoiets werkt altijd aan twee kanten. Ik vind het prachtig dat anderen straks kunnen genieten van jouw werk! Heel veel plezier er mee.

Anoniem zei

ha


Ha Hennie ik ga zeker kijken .
groet Ineke

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails