Vintage Damask achterkant blog

zondag 13 februari 2011

Civil War BOW & Colour catcher nut

Allemaal hartstikke bedankt voor de geweldige reacties op mijn vorige berichtje, ik heb eerlijk gezegt wel even naast mijn schoenen gelopen hoor en was super blij dat deze mooie rooie goed uit de wasmachine kwam. Hij hangt nu in de keuken, dinsdag moet hij nog even mee naar de bee dan kunnen de quiltmutsen hem ook live bewonderen.




Het zevende blok van de CW BOM is klaar The Log Cabin, een makkelijk blok deze week.








Hier kun je zien hoe nuttig het is om een paar colour catcher doekjes bij een fel gekleurde quilt in de wasmachine te doen als je hem gaat wassen. Voor de duidelijkheid de doekjes waren wit ze hebben veel kleur gevangen. Met deze doekjes kan ik Anki nog weer blij maken want zij gaat ze nog weer gebruiken voor een quilt, hoe zij ze gaat verwerken weet ik niet.

Gisteren heb ik van Wilma een Award gekregen, Wilma bedankt ik vind het een hele eer, hartstikke leuk hoor ! ! ! Eigenlijk zou ik hem aan alle bloggers die ik volg en alle bloggers die regelmatig mijn blog bezoeken willen geven maar:
Het is de bedoeling dat je dit meld op je blog, dat je een Award hebt gekregen. (met link van de gever)
Je mag dan ook 3 tot 5 mensen kiezen waar jij een Award aan wil geven, ook weer een link onder de naam.
En vergeet niet door te geven aan de door jou uitgekozen blogs, dat ze een Award hebben gekregen.


Ik ga drie Awards weggeven ik hoop dat jullie het leuk vinden en hem ook weer doorgeven. Ik heb Warna, Anki, en mij zus Ria gekozen.




Een hele fijne quiltweek, Hennie.

6 opmerkingen:

annemieke zei

van harte met met je award ,leuk. Kijk uit naar de red delicious a.s Dinsdag.

Gr annemieke.

Jane in Cumbria zei

Weer zo'n mooi CW blokje! En ja, die doekjes zijn wel mooi rood geworden!! Gelukkig niet de quilt.
groetjes
Jane

Anoniem zei

Je CW blokje is mooi. Die doekjes hebben hun nut idd bewezen zeg. Waar koop je die eigenlijk? Ik weet niet of ze hier in Duitsland ook te koop zijn, maar ik moet ze wel in huis hebben voordat ik mijn flowerquilt een wasbeurt geef.
Groetjes,
Tineke

GRANNY'S HOUSE zei

Mooi blokje en wat zit er nog veel rood op die doekjes.

Groetjes
Ines

AnitaS zei

Gelukkig dat je die doekjes bij je quilt hebt gedaan. Mooi blok weer.

Hennie zei

@ Tineke die colour catcher doekjes heb ik bij de Lidl gekocht.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails