Vintage Damask achterkant blog

maandag 11 april 2011

Werk in uitvoering.

Dit blikje met geknipte mozaïek tegels kan ik makkelijk menemen, altijd handig en zo vorderen de verschillende projecten. In dit blikje zaten de vingerhoedjes die zijn er even uit gehaald, maar die gaan er straks weer in hoor ! ! ! Deze geknipte tegels heb ik vorige week mee gehad naar Warna, het blikje paste mooi in mijn motorjas.


Er zitten nu zes blokken aan elkaar ze zijn twintig centimeter groot en ik maak hem van verschillende blauwe stofjes.





Groetjes Hennie.

15 opmerkingen:

Mireille zei

Hennie,
Wat heeft die een mooi effect.
Heb je de stofjes speciaal uitgekozen of zijn
het overschotjes?
Gr,
Mireille

Marijke zei

Wat leuk die mozaik quilt zie er waar ik ook kijk hartjes in en daardoor blijf ik er naar kijken, zo grappig en mooi!
groetjes Marijke

Ria zei

Dat ziet er weer verrassend uit die mozaiek quilt. Marijke heeft gelijk dat je er hartjes in ziet, dat had ik er niet ingezien.
Fijne dag Ria

Tilly zei

ziet er prachtig uit, mooie kleuren blauw.
groetjes

Roos zei

Wat een mooi blok...
Groetjes Roos

katrien zei

Mooi project.

PASSIE FLOWER zei

Handig om alles in een doosje te vervoeren. Je mozaiek is prachtig, ik heb dit patroon gezien in een boek van Kaffe Fasset. Hij staat bij mijn "wimmetjes", groet Warna

Mieneke zei

Wat een bijzonder mooi patroontje!

Anoniem zei

Heel Mooi Hennie. Ik vind het altijd zo'n leuk contrast om voor te stellen: een stoere motor, een lere motorjas en dan zo'n schattig 'meisjesblikje' erin :-)

Chris zei

Enig patroon. Ik bewonder je met je motor!! Dochter rijdt ook, maar ik vind het doodeng, haha. Ben wel eens bij haar achterop geweest hoor, toen reed ze héél voorzichtig, maar ze houdt wel van snelheid. Brrrrrr.

ria vogelzang zei

Wat een mooi patroontje! En lekker mee te nemen in zo'n schattig blikje!
Succes op je motor!! ;))

Gea zei

Erg leuk die mozaïekjes!

Guusje, zei

Wat een handig blikje daar kun je veel leuke projecten in stoppen en wat een mooie blokken zijn het geworden hij wordt prachtig.

Dear Jo zei

Dit vind ik echt een super patroon! Hartstikke leuk met die ronde vormen.

Terray zei

Wat een grappig effekt geeft dit patroon. Leuk joh en de kleur....Blauw :-) Helemaal mooi, nu al!

Groetjes
Tertia

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails