Vintage Damask achterkant blog

dinsdag 5 april 2011

Dear Jane update............

de vijfde van de maand, het is weer tijd om de gemaakte blokken aan jullie te showen. Er zijn er zes gemaakt deze maand, ik hoop dat ik het aantal in de maand een beetje vol blijf houden of iets op kan schroeven, ha, ha, ha, we zullen zien ! ! ! Ik wil ook vast de blokken in rijen aan elkaar zetten, misschien kan ik dat volgende maand laten zien. Hier zijn ze dan: H-2 Jacob Anthony


F-12 Starbrust






I-2 Family Album






E-11 Wagon Wheel






J-4 Adelaine's Apron Strings




L-6 Maze of Madness


Er zaten een paar lastige blokjes bij, maar ik ben tevreden hoor! ! ! Wil je al mijn blokken zien, hier staan ze.


Nou kijk ik straks even bij de andere dames en er is er een bij gekomen Miny wil ook mee doen met de virtuele Dear Jane updat ik zet haar in mijn lijst in de linker kolom, succes Miny.
Een hele fijne week verder groetjes Hennie.

25 opmerkingen:

Miny zei

Leuke blokjes zijn het geworden, het blijft leuk om te doen. Sommige blokjes zijn best lastig maar het is je goed gelukt.
Ik hoop deze maand ook wat meer blokjes te maken al klus werk is in huis gedaan.
Het is een goed idee van jou om mee te doen.
Leuk dat je het vermeld hebt.

Groeten Miny

katrien zei

Mooie blokjes heb je erbij.

Roos zei

Tjeetje wat heb jij er veel af, en ze zijn allemaal weer even mooi.
Groetjes Roos

susis quilts zei

your blocks look beautiful,are you sewing them by hand?have a nice week,susi

Klaske zei

mooie blokje Hennie, daar zitten inderdaad lastige tussen!!

Guusje, zei

Wat heb je mooie blokken gemaakt en wat veel. En ik heb Miny toegevoegd aan mijn lijstje leuk dat ze ook meedoet.

Linda zei

het ziet er prachtig uit. Ik ben pas begonnen, dus het is nog allemaal nieuw voor mij. Dus maar veel blogs bekijken.

Gr Linda

betty prins zei

Wat een warme kleuren gebruik je voor de blokjes, fijn dat er weer 5 bij gekomen zijn, in dat tempo komt hij vast (snel)af!

Wilma Kuin zei

Wat een mooie warme kleuren gebruik je voor je sjaan.
Erg mooi, Hennie...

christine zei

hallo hennie wat super zeg weer 6 blokken ze blijven leuk om te maken . toch lekker zo.n lijstje dat blijft stimuleren .
ga zo even bij mindy kijken

succes christine

Mascha zei

Mooie blokken heb je gemaakt.
Groetjes Mascha

Nelleke zei

hallo Henny mooi zijn je blokjes geworden.Groetjes Nelleke

Jane in Cumbria zei

Oooooh, wat zijn ze weer mooi!!! Ik vind je stofjes zo prachtig!
groetjes
Jane

Unknown zei

Mooie blokjes weer!
Groetjes Berbel

Annelies zei

Wat een mooie blokken Hennie !

Miranda zei

Wat een prestatie bij jou! Mooie blokjes zijn er weer bij en vind dat randen in dat X blokje geweldig!

Terray zei

Tja....ik kan niets anders zeggen/schrijven dan dat je weer hele prachtige blokken hebt gemaakt!
Ga zo door :-)

Groetjes
tertia

Ria zei

Hoi, weer bij gekomen van je weekend reisje, nou ja reisje?, Je hebt in iedergeval al weer een stel leuke blokken in elkaar gezet.

Helen zei

Prachtige blokken en prachtige stoffen. Het werkt inderdaad erg stimulerend om jullie / jouw voortgang te volgen. Ik hoop echt mijn tempo op te kunnen hogen. Ga vandaag wat voorbereidingen doen voor de volgende paar blokken.

Joyce (QUILTDJOOJS) zei

Lekker tempo heb jer erin Hennie!! En als ik dan klik naar het totaaloverzicht........wow!!

tilly zei

Mooie blokjes Henny,ziet er goed uit. Mag ik me ook aanmelden voor de virtuele Dear Jane Bee?
groetjes Tilly

Hennie zei

@Natuurijk kun je ook mee doen Tilly ik zet je ook op mijn lijst, ik weet niet waar die lijst is begonnen hoor en of je je officieel aan kunt melden ? ? ?

Ria van Kasteel zei

zo Hennie dat zijn weer heel wat mooie blokjes.

Groetjes van Ria ;0)

Karen zei

Excellent blocks!!!!

Gea zei

Hoe zit dat met Dear Jane? Is dat een vaststaand patroon? Ean waar kun je dat vinden? Ik vind het erg leuk om de resultaten ervan de bewonderen bij iedereen.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails