Vintage Damask achterkant blog

woensdag 13 april 2011

Mijn Hexagon bloementuintje

Er zijn een aantal bloemetjes bij gemaakt voor mijn fleurige tuintje, eerst maakte ik deze vijf bloemen en . . . . . heb ze direct aan de lap gezet, er zitten vijfentwintig bloemetjes gezellig bij elkaar. Gisteravond is het hexjes doosje mee geweest naar de bee, daar heb ik deze gemaakt, die moeten nog aan de lap.
Ik ga even bij de andere dames langs om te kijken welke bloemen ze gemaakt hebben, fijne avond ! ! !


Groetjes Hennie.

15 opmerkingen:

Guusje, zei

Mooie bloemen en wat is het al een mooi en vrolijk geheel zo aan elkaar. Prachtige stoffen en kleuren gebruik je ook.

Annelies zei

Wat een gezellige bloempjes.

Katrien zei

Leuk bloementapijtje heb je al.

Heleni zei

Erg leuk Hennie...

groet Heleni

Wilma Kuin zei

Prachtig blommentuintje!!

Dolly Cloth zei

beautiful garden

Jeanette zei

Beautiful blooms & garden. Happy Stitching,

Karen zei

I see flowers are blooming beautifully in the Netherlands!!!

Kate zei

Beautiful flowers for your Garden...lovely colours and fabric.xx

Wendy zei

Your garden looks great!

Dear Jo zei

Het ziet er reuze leuk uit!!!

GRANNY'S HOUSE zei

Je krijgt al een mooi tuintje.

Groetjes
Ines

ria vogelzang zei

Wat een prachtige bloemen! En zo leuk om al die harten-hartjes te zien!

PASSIE FLOWER zei

wow, ze zijn prachtig en je gaat als een speer

Chris zei

Het wordt een heel vrolijk bloementuintje.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails