Vintage Damask achterkant blog

donderdag 28 april 2011

Weer een AFFO ! ! ! De vierde dit jaar ! ! !

Verandah Views is helemaal klaar, de afwerk rand, de tunnel en het label zitten er op. Ik werk graag alles direkt goed af want ik ken me zelf, als ik de tunnel of het label er niet aan zet gebeurt dat later ook niet meer.
Hij is lekker fris gewassen en perfect uit de wasmachine gekomen, daar was ik in dit geval ook niet bang voor hoor, maar ja je weet het natuurlijk nooit voordat je het resultaat ziet.
Nou ik vind dat hij het ere plaatsje in de keuken aan de muur wel verdiend heeft, ik heb met veel plezier deze stitcheries gemaakt, hij is erg leuk geworden.

Och ik zie het nu net wat jammer dat de kruiwagen op de onderste rand op zijn kop staat ! ! ! Moet er niet een foutje in een quilt zitten, ha, ha, ha wat een geluk dat is mij ongemerkt gelukt en ik ga het ook niet meer veranderen ! ! !



Op het label is 2010 nog goed zichtbaar zoals jullie zien, na het wasbeurtje is het wel een klein beetje vager geworden, nou ja die slijt er vast wel af.





Geniet van het mooie weer de komende dagen ! ! !


Groetjes Hennie.

20 opmerkingen:

Elly (creatieveling Elly) zei

Super, hij is prachtig geworden
groetjes Elly

Guusje, zei

Wat is hij ontzettend mooi geworden, prachtig en die kruiwagen ach het heeft wel iets zo op zijn kop. Hij blijft nog steeds erg mooi en wat goed dat dit al je vierde affo is voor dit jaar. Knap hoor.

annemieke zei

Hennie, weer een erg leuke quilt en dat kruiwagentje op zijn kop is wel grappig. Mooi zo laten.

Gr Annemieke.

Annelies zei

Knap hoor, dat dit al weer nummer vier is.
Erg leuk !!

Gea zei

Ook dit is weer een mooi quilt geworden. Ik kom hier steeds met plezier kijken.

Annefred zei

Ook weer klaar Hennie, mooi hoor en volgens mij moet het kruiwagentje wel zo zitten hoor! Foutjes bestaan niet in een quilt, het maakt een quilt uniek!

Terray zei

Een affo, ik zie bloemen en mooie mozaiekblokken.
Jij gaat goed en alles is even mooi!

Groetjes
Tertia

Heleni zei

Dit is een heel gezellig quilt Hennie. Hoezo kruiwagen op de kop? De rechter en linkerkant lopen toch ook met het quilt mee. Is helemaal niks mis mee.
Het label vind ik ook erg leuk geborduurd.

groet Heleni

Nanske zei

Kom hier net even langs en krijg het gevoel dat er hier mooie dingen aan een supertempo gemaakt worden!

Hele mooie quilt, of moet ik zeggen allemaal supercreaties!!!
Knap,ik blijf zeker terugkomen!!!!;-)

martine zei

Wat een leuke stof voor de rand. Hoort er echt bij.

Miny zei

Het is gelukt in april, knap!
Mooi geheel geworden.

Groeten Miny

Shirley zei

Wat een mooie affo, en ach, die kruiwagen op z'n kop heeft wel wat. Zo staat-ie er bij ons vaak bij. Is de mozaiekquilt de volgende die af komt, daar ben ik helemaal weg van, super.

Dear Jo zei

Goed gedaan!!! Vier al, geweldig!! En hij is erg mooi geworden.

AnitaS zei

Wat is hij leuk geworden. Weer heel anders als die van mij. Goed gedaan jochie.

Mascha zei

Hij is superleuk geworden.
Groetjes Mascha

Yvonne zei

De quilt is echt heel leuk geworden. Ik krijg gelijk weer kriebels. Labels heb ik nog nooit gemaakt, moet ik ook een keertje proberen.
Goed weekend.

Yvonne aka sommeke zei

M'n complimenten, die is heel mooi geworden!
En naar die omgekeerde kruiwagen moes ik echt zoeken hoor. Valt helemaal niet op!

Chris zei

Als je bij ons in de tuin zou komen, zie je onze kruiwaten op z'n kop, tegen de regen!! Dus laat maar lekker zitten. Hij is enig geworden. Dus ook een quilt met stitchery's was jij in de machine? Lijkt me toch zo eng. Ik zit daar ook over te denken als over een heeeeeele tijd mijn Missie Jones af is. Ik weet het nog niet hoor. Hangt misschien ook van de stofjes af die je gebruikt.

Jane in Cumbria zei

Hij is prachtig geworden! Zo'n kruiwagwen roest alleen maar als hij altijd rechtop staat - dus helemaal geen probleem!
groetjes
Jane

Annemieke zei

Erg mooi geworden, ook je kleurenkeuze vind ik erg leuk. En dan je randenstof, gaaf hoor!
Groetjes
Annemieke

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails