Vintage Damask achterkant blog

woensdag 18 november 2009

Garden Favorites!!!




In januari 2007 begon ik met deze BOM van
Debby Mumm (klik voor de patronen)
Ik geniet van mijn vakantie en heb dit vogel huisje gequilt, de gieter is nu aan de beurt, hopelijk komt deze quilt nu snel op de AFFO lijst, hij ligt al veel te lang in de "nog te quilten" mand. Het is prima quilt weer, ik moet een beetje rustig aan doen met mijn arm ik heb een blessure opgelopen tijdens het sporten, gelukkig kan ik rustig quilten, breien, borduren enz.
Bodypump en Xco kan ik wel vergeten, jammer hoor, ik vind het heerlijk om even een uurtje fanatiek met gewichten op muziek te sporten!!!
Nou ja er zijn ergere dingen, er blijven nog genoeg sportieve dingen over die ik wel kan doen.

10 opmerkingen:

quilting Jeannet zei

Wat ziet dat er vrolijk uit Hennie, en jeshawl wordt ook erg mooi, zo fijntjes ook.

groetjes, Jeannet

Anita zei

Dit wordt ook weer leuk Hennie. Geniet nog maar fijn van je vakantie.

Quiltpassion.blogspot.com zei

Die quilt ziet er erg leuk uit, Hennie. Lekker vrolijk.
Jammer dat je geblesseerd bent, maar nu kun je lekker quilten.
Fijne vakantie nog.
Groetjes, Cisca

Annelies zei

Wel een hele gezellige top om te quilten !

ria vogelzang zei

Jammer dat je je bezeerd hebt, maar gelukkig dat je nog kunt handwerken..... Dan maar vakantie! Beterschap!

GRANNY'S HOUSE zei

Wat een prachtige blokken zijn dat en in een mooie warme kleur.

Groetjes
Ines

Dorine zei

Dit wordt heel mooi
Ja die Debbie mumm heeft mooie ontwerpen.
groetjes Dorine

Chris zei

Wat een enige patronen, ik heb ze even bekeken en de link opgeslagen. Sterkte met je arm.

Nelleke zei

hallo Henny wat een vrolijke quilt is dit ik kende hem nog niet,en je hebt helemaal gelijk dat je hem nu aan de beurt laat komen om door te quilten hij is veel te leuk om te laten liggen.Ik hoop dat je gauw weer opgeknapt zult zijn. groetjes Nelleke

christine zei

hoi hennie wat een lief blok is dit geworden. ziet er heel gezellig uit . hoop voor je dat je blessure vlug over is .

christine

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails