Vintage Damask achterkant blog

dinsdag 5 november 2019

Werk in uitvoering

Zoals je ziet heb ik mijn blog voorzien van een nieuwe template, even zoeken hoe moet dat ook al weer, maar het is gelukt.

De top van deze kleedjes quilt is klaar, een beetje van mij zelf en een beetje van mijn moeder, hij kan gedubbeld worden, maar eerst ga ik  de CWQ verder doorpitten.


Dit wordt de achterkant, een mooie blauwe.
Het printje vond ik erg mooi, maar wel heeeeel wit, het is een gewone katoenen lap, ik kocht hem in Rijssen nee niet op de markt daar vond ik maar twee stoffen kramen.
Toen ik naar huis reed dacht ik nou als ik het echt te wit is ( en dat is het ) bewaar ik de lap en koop wel een keer een andere achterkant maar toen kreeg ik ineens een idee.
Als ik hem nou gewoon verf, zo gedacht zo gedaan, ik heb de lap met dylon in de wasmachine  beige geverfd en ik vind het resultaat geweldig !



Groetjes Hennie.

2 opmerkingen:

Ineke zei

Wat een prachtige achterkant stof voor je schitterende top met kleedjes. Zo mooi en chic!

Annelein zei

Wat een mooie quilt... en zo mooi met die kleedjes erop...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails