Vintage Damask achterkant blog

dinsdag 12 november 2019

Bloem, bloem

Het eerste bloemetje zit.

 Een paar maand geleden heb ik de keuken wit gesaust, er zat nog behoorlijk wat saus in de emmer, die stond te wachten in de kelder misschien  genoeg om de wc ook een wit kleurtje te geven.
Vanmorgen heb ik het aangepakt en de wc gesaust, in mijn gedachten zat er toch meer saus in de emmer. 
Toen ik halverwege was dacht ik nou ik hoop dat ik genoeg saus heb en wat denk je?? 


Ja juist... precies genoeg geen druppel over, gelukkig want op dinsdag zit de schilder in het dorp dicht.

 Vanavond naar de bee gezellig.
Fijne dinsdag Hennie

3 opmerkingen:

Petra zei

Lucky you!

Annelies zei

Wat een geluk !

Tilly zei

Gelukkig maar.
En je bloemen zien er leuk uit.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails