Vintage Damask achterkant blog

maandag 4 november 2019

AFFO


Het is weer te lang geleden dat ik een blogje geschreven heb, maar ik heb niet stil gezeten.

*De CWQ is op twee blokken na doorgepit.
*De sjaal die ik breide van zelf geverfde wol is af.
* De randen heb ik aan mijn kleedjes quilt gezet. (foto volgt nog)
* Er staat een nieuw projectje op de pennen, het begin van een mouwsjaal.

 Deze quilt was een makkie, nou ja dat wil zeggen de nodige steekjes zaten er al in. Ik vond hem in de mand toen ik naar iets anders zocht, hij moest alleen nog afgewerkt worden.
Dat heb ik direct maar aangepakt, want voor je het weet is het kerst.



De rand worden er met de machine aan gezet en met de hand omgezoomd,



 het label niet te vergeten en de tunnel zitten er ook aan.



Deze kerst quilt is mooi op tijd klaar.

Fijne avond groetjes Hennie.

4 opmerkingen:

Conny's-blog zei

Mooie quilt hoor en heerlijk weer iets af te hebben toch.......liefs.Conny

Maria zei

Nice to see you pop up again Hennie and the Christmas quilt is beautiful.

Annelies zei

Heerlijk dat hij af is. Geeft een goed gevoel. Ziet er mooi uit.

Annie Kingma zei

Fijn bezig, kerst quilt is heel mooi.
Groetnis Annie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails