Vintage Damask achterkant blog

maandag 11 november 2019

Een mand met bloemen.

Heerlijk herfst, guur, fris en voldoende wind om het huis, gezellig de hout kachel aan en lekker bezig met mijn lapjes, GENIETEN!
Dit mandje met bloemen is het begin van een nieuw project, 


De steeltjes kunnen erop.



Ik twijfel over de kleur van het mandje, misschien maak ik nog een andere, maar als ik het geheel zie valt het me ook niet tegen. Het past eigenlijk wel, nou ja eerst ga ik de steeltjes blaadjes en bloemen appliqueren en dan  zie ik wel verder.


 Zo gaat hij worden, alles zit op een laken gespeld, handig zo heb ik een beter beeld, hoe mijn quilt er uiteindelijk uit gaat zien.


Een lieve quilt groet,
 Hennie.

4 opmerkingen:

Ineke zei

Heel erg mooi, mandje ziet er erg leuk uit, maar best veel werk!

Conny's-blog zei

Prachtig hoor je bloemenmand.
ERG MOOI NU DIE KLEINE BLOKJES ER OM HEEN............Liefs. Conny

Petra zei

Ik weet niet wat meer werk is, het mandje of de kleine blokjes er om heen :-) maar ik vind je quilt prachtig worden.

Sylvia`s Quilts zei

Het wordt mooi hoor, ik zou gewoon doorgaan.
Soms heb je dat wel eens, dan ben je het met jezelf nog niet eens, maar meestal komt het goed.
Succes, groetjes Sylvia.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails