Vintage Damask achterkant blog

maandag 19 oktober 2009

A Christmas Wish is klaar ! ! !

Ik heb hem vanavond afgemaakt.


De afwerkrand werd er aan gezet en omgezoomd, de tunnel moet nog even vast gezet worden.






Het label moest er nog opgemaakt worden. De tekst heb ik er met de printer opgezet, en het was bijna het laatste wat hij deed want vanavond deed hij het niet meer. Gelukkig heb ik een hele handige DH en hij doet het weer.







Deze blokken zijn echt over ze gaan in de bak met kerst stofjes ze komen vast nog wel een keer van pas.










Hier kun je mooi zien hoe ik hem heb door gequilt.









En daar is hij dan mooi op tijd AFFO voor de kerst. Hij zit nu in de wasmachine en ik heb weer tijd voor mijn andere (tig) projecten.






15 opmerkingen:

Gerda Hartman zei

Hartstikke mooi geworden! Ik heb er ook de hele avond weer mee zitten stoeien en moet nu nog een buitenrand erop zetten, voordat ik kan gaan sandwichen. Jij kunt in ieder geval heerlijk gaan slapen nu.

martine zei

Mooi geworden. Geeft zo'n voldaan gevoel als er weer iets af is.

Elly (creatieveling Elly) zei

Hij is inderdaad ruim op tijd af voor de Kerst, en daar mag je nu echt van gaan genieten.

Berna zei

Hij is erg mooi geworden Hennie. Je zult er met plezier naar kijken met kerst. Waar ga je hem ophangen?

katrien zei

prachtig hoor,en steeds leuk als er eens iets af is hé.

Klasle zei

Mooi geworden Hennie! En lekker op tijd voor de kerst. Wel een goed gevoel hé!! Heb jij ook al zo'n handige DH die alles kan.... ideaal hé!

Klaske zei

Ik heb een andere naam gekregen geloof ik, krijg je ervan als je te snel wilt typen. Groetjes,Klaske

Mascha zei

Heel mooi en leuk geworden met die verschillende kerststofjes. Fijn dat deze op tijd klaar is voor de kerst.
Groetjes Mascha

Anita zei

Gefeliciteerd met je affo. Hij is mooi geworden en zal een blikvanger zijn met kerst. Lekker gevoel he dat hij op tijd af is.

Chris zei

Wat heerlijk dat hij af is! Dat geeft altijd een voldaan gevoel.
In een vorig logje las ik dat je in Patagonië gewandeld hebt! Wat zal dàt super geweest zijn. De quilt van de stofjes die je daar gekocht hebt, zal een hele speciale herinnering voor je zijn.

Anita (Sniet) zei

Heel leuk met de kleine blokjes ertussen. Die krijgt een mooi plekje.

Tineke zei

Mooi gedaan Hennie. Jij bent vast klaar voor de kerst. Leuk werkje was het hè? Veel plezier met je nieuw project.

Willie zei

Echt heel mooi geworden , mooie stofjes er om heen gemaakt.

Heleen zei

Mooi geworden Hennie. Lekker ruimschoots op tijd klaar. Dat label dat vergeet ik altijd. Ook maar eens de printer gebruiken dan is het snel klaar. Goed idee!

Marga (MarPie) zei

Heel mooi geworden en ook een heel leuk label.
Heerlijk weer een AFFO.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails