Vintage Damask achterkant blog

donderdag 16 april 2009

Er was eens..... Blok vier!!!

Het vierde blok van de sprookjes BOM Het dappere snijdertje ( zeven in een klap) van Bea Galler is ook klaar.
Een beetje toepasselijk is het wel want vandaag komt er een man van polsterservice om onze bank te repareren, nou ja het is natuurlijk geen kleermaker maar toch.
Terwijl ik dit blokje af maak is hij bezig mijn bank te repareren, er komt op de zitting een nieuw leren overtrek.



Ik blijf dit een erg leuk werkje vinden om te doen, even iets anders dan quilten en toch wordt het straks weer een quiltje, elke maand een nieuw sprookje mooi toch!!!!

5 opmerkingen:

katrien zei

Ook een mooi blokje hé.

Annelies zei

Het is een mooie stitchery geworden !

wilma zei

Wat een schatje!!

Willie zei

Een leuke stitchery , maar het verhaal van Het dappere snijdertje heb ik ook gelezen erg mooi.
Ik kende het niet.

inge zei

leuk blokje!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails