Vintage Damask achterkant blog

vrijdag 6 december 2019

Even iets anders dan lapjes en draadjes

Onder de schaapskooi had ik een grote eikenblad krans hangen, deze was wel aan vervanging toe.
Vorige week hebben we een boog voor de buren gemaakt die waren 25 jaar getrouwd en er waren heel veel dennentakken over gebleven, die ik mooi kon gebruiken voor een kerst krans.


Vorig jaar heb ik met de collega's een festoen gemaakt, in februari heb ik het groen eraf gehaald en de  onder grond en standaard op zolder bij de kerst spullen gezet.

Nu was hij eigenlijk zo klaar, groen uit de tuin gehaald en met het overgebleven groen van de boog had ik hem zo in elkaar gedraaid :)
Op de zelfde manier als vorig jaar heb ik het touw er boven aan omgewikkeld, de lampjes en balletjes er in en zie daar hangt hij.



Er zijn in de buurt eekhoorns gespot, ik vind het GEWELDIGE beestjes.
We hebben van het bouwen van de carport nog wat resten hout over, op de site van land leven staat een tekening voor een eekhoorn voederhuis,
Gisteravond heeft Maarten alle onderdelen op maat gezaagd en


vanmorgen hebben we ( lees hij :) ik assisteer ) hem in elkaar gezet.
Nog even een kwastje verf erover en hopelijk komen de eekhoorns bij ons dineren.


Buiten had ik deze krans op voet staan en
 ik dacht ja ook wel leuk om deze te pimpen als kerst krans en


hier staat hij dan.

Mijn brei opdracht is blijven liggen vandaag oei daar heb ik het al meestal begint het zo en ga ik enorm achter lopen dit is nog maar dag zes.
Nou ja het is geen aangenomen werk toch :)

Fijn weekend Hennie.

2 opmerkingen:

Coby Breitner zei

Supermooie krans en ach dat breien komt wel weer. Zie trouwens een mooi kersterig quiltje achter de krans.

Floor zei

Gezellig om de kerstkrans naar binnen te halen. Leuk weer allemaal lichtjes nu binnen in huis.
De eekhoorntjes worden maar verwend bij jullie. Hier ooit één eekhoorn gezien, dus zal een voederhuis wel geen zin hebben. Wel 3 vogelvoederhuizen hier die dagelijks heel druk bezocht worden.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails