Vintage Damask achterkant blog

zondag 8 december 2019

Breirol

Deel 8 is ook gebreid, voor vandaag kan de rol aan de kant, tijd voor de lapjes.

Deze katoen had ik nog liggen, ik heb het label gegoogeld het merk is onbekend. Ik heb ook geen idee waar ik het voor gebruikt heb ? Het advies is breien op pen 2 of 2 1/2,
ik gebruik pen 2 kleiner heb ik niet in huis. 
Het breiwerk wordt wel wat hol, hopelijk wordt het zoals Annelein adviseert in een heet sopje wel wat voller.
Ik brei gewoon door en zie het later wel.

Lieve quilt groet Hennie.

2 opmerkingen:

Ineke zei

Heel erg mooi. Je ziet veel breirollen voorbij komen op Facebook en blogs. Fijne week!

Annie Kingma zei

Gezellig dat je ook mee breid aan de rol van Willeke.
Brei wel vaak, maar aan zo iets nooit mee gedaan. Echt leuk
Groetnis Annie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails