Vintage Damask achterkant blog

maandag 8 juli 2019

Vakantie en zo

 We zijn ondertussen al weer een halve week thuis.
Schotland was prachtig en Engeland trouwens ook hoor, we hebben een beetje pech gehad met het weer, maar we hebben onze Land Rover goed kunnen testen op waterdichtheid, de kachel in de camper hebben we in Schotland vaak aan gehad, deze werkt ook perfect.

We zijn ook bij Jane en haar man geweest, ze wonen op een geweldige plek en hebben een prachtig huis, natuurlijk heb ik al haar werkjes die ze onder handen heeft bewonderd, ze kan ongelofelijk mooi appliqueren een lust om naar te kijken.

Kijk hier staat onze kamper, maar we hebben het hef dak niet op gehad we hebben lekker in hun logeerbed geslapen.



We zijn onder ander langs deze kastelen gekomen, ze zien er van binnen ook prachtig uit en de tuinen wat genieten zeg geweldig mooi! 





 Deze ruïnes lagen ook langs de route, dat is ook een sfeervol gezicht in het landschap.








De voor bereidingen die ik voor de vakantie gedaan had voor mijn lelie blokken, nou ik heb er maar een paar gemaakt, er zijn nu zes blokken klaar en de rest zit mooi bij elkaar in een blikje.


Natuurlijk heb ik ook nog een paar quiltwinkels bezocht en wat stofjes mee genomen. over de winkels later meer.


 Vanmorgen mocht ik na 4 weken vakantie weer aan de slag en ook dat doe ik met veel plezier.
Fijne week!

Groeten Hennie

3 opmerkingen:

Annelies zei

Wat een mooie vakantiefoto's en war leuk dat je bij Jane langs bent geweest !

conny's quilts en creaties zei

Mooi al die kastelen. Prachtig land. Ben benieuwd naar het vervolgverhaal. Leuk dat je Jane bezocht

Ineke zei

Wat gezellig, op bezoek bij Jane. Ze zal er best heel mooi wonen want als ze blogt over de omgeving, zijn het altijd sfeervolle plaatjes!!! Wat is Schotland prachtig, daar wil ik zeker eens naar toe!!! En je Lily-blokjes zijn zo mooi geworden!!! Ik kijk uit naar het vervolg!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails