Vintage Damask achterkant blog

zaterdag 8 juni 2019

Voor bereiding

Deze week ben ik s'avonds druk bezig geweest met het tekenen en knippen van de Lily blokken, randen en bloemsteeltjes en het is me gelukt om het middenstuk van deze mooie quilt voor te bereiden.


 Deblokken voor het midden van de Lovely Lily quilt gaan mee op vakantie,
meestal zet ik wel een paar steekjes onderweg.

 Op de beurs in Zwolle heb ik een paar workshops gevolgd, was erg leuk om te doen, ik had onder andere deze wol geverfd.
Daar brei ik deze sjaal van, misschien gaat dit breiwerkje ook nog mee.


 Kijk ons campertje staat al klaar inpakken en.....nee ons huis is veilig hoor we hebben goede oppas :)
 Onze reis gaat naar Schotland, we hebben er erg veel zin in, hopelijk wordt het weer daar nog wat beter, ik volg de weerverwachting sinds deze week, nou ja het komt hier gewoon op neer veel slechter wordt het niet.


Fijn Pinkster weekend.
Groeten Hennie.

3 opmerkingen:

Ineke zei

Oh heerlijk, dat voorbereiden van werkjes voor de vakantie. Al een voorpret op zich! Fijne vakantie in Schotland!

Sylvia`s Quilts zei

Leuk hoor op vakantie aan the Lily`s werken, heb ik vorig jaar ook gedaan!
Fijne vakantie in Schotland en hopelijk mooi weer.
Groetjes Sylvia.

Annie Kingma zei

Fijne vakantie.
Groetnis Annie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails