Vintage Damask achterkant blog

vrijdag 12 juli 2019

Quilt winkel Wolverhampton & Brugge

Weet je waarom een navigatie van Garmin zo handig is voor onderweg in een vakantie land? 
Nou de twee belangrijkste zijn: 
  •  Dat je de te rijden route thuis kunt maken en zo makkelijk je weg vind.
  •  Zeker zo belangrijk is dat je er zelf ook extra nuttige punten in kunt zette.
 Mijn man heeft onder andere van heel Europa alle quilt winkels er in gezet.
Als we dus ergens rijden en ik denk het wordt tijd om eens een quilt winkel te bekijken, wat natuurlijk altijd erg leuk is in het buitenland.
Klikken we de nuttige punten aan vervolgens quilt shops en zie de dichts bij zijnde quilt winkels komen er in te staan de kilometers staan erbij en in welke richting de winkel zit.
Rijden we naar het zuiden dan klik ik de eerst winkel op onze route aan en dat was in dit geval  een winkel in Wolverhampton White Cottage
Een leuke winkel.




Op de terug weg hebben we een paar nachten in Brugge op een camping gestaan, vanaf de camping waren we zo bij een van de poorten naar het oude centrum, wat een prachtige stad is dit.
Gobelin is een quilt winkel in Brugge, met heel handig een koffie shop er naast, ik ging de winkel in en mijn man ging bij de buurman aan de koffie :)




Nou dat was het wat betreft de vakantie quilt winkels, een paar winkels bezoeken vind ik leuk, maar ik hoef ze niet allemaal te zien :)

Groeten Hennie.

3 opmerkingen:

Annelies zei

Altijd leuk om onbekende winkels te bezoeken !

Ineke zei

Daar geniet ik ook zo van!!! Leuk tripje ;-)

Conny's-blog zei

Dat vind ik ook zo leuk om op de vakantie adres te kijken of er quiltwinkels in de buurt zijn, gezellig voor een bezoekje dan............liefs.Conny

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails