Vintage Damask achterkant blog

zaterdag 15 december 2018

Voorbereidingen & kerst

De blokken vier en vijf van de needle work quilt kunnen aan elkaar,


de sterren voor het zesde blok ben ik aan het borduren, ik ben in het midden van de quilt begonnen.



De steeltjes voor de lelies kan ik er op appliqueren.


De kerst hartjes en sokken hangen gezellig in de keuken,

   
Dit kerst boeket staat in hal, met de quilt in gespiegeld er bij op vond ik wel een gave foto.



Het stuk op tafel in de kamer heb ik op een frame van een paar jaar geleden gemaakt.


Dinsdag maak ik met de collega's nog een kerst festoen op een houten standaard.

Goed weekend Hennie.

4 opmerkingen:

Annelies zei

Echt de tijd voor Kerstmis. Geniet ervan.

BezigeBijMirjam zei

Goed bezig zo voor de Kerst. Gezellig!🤗

Conny's-blog zei

Lekker bezig met mooie dingen.
Mooi kerststuk op dat schitterende gebreide kleedje.
Succes met het volgende bloemstuk..............liefs.Conny

Ineke zei

Ziet er allemaal gezellig en mooi uit!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails