Vintage Damask achterkant blog

maandag 17 december 2018

CW quilt & Bouble face Colsjaal

Zo ik heb weer drie blokken van de Civil War Quilt klaar,
 de blokken in het midden zijn gequilt de blokken langs de rand moet ik nog doorpitten.
25 blokken zijn af nog 24 te gaan, ik ben over de helft.
Langzaam maar zeker gaat deze quilt van ufo naar affo.





Deze warme colsjaal is mooi op tijd klaar, laat de winter maar komen.
 Het patroon vind je hier en is gratis ik heb hem gebreid met Lana Grossa wol.
Het dubbel breien was wel even wennen in het begin, lang leve YouTube er staat een duidelijk filmpje bij, anders weet ik eerlijk gezegd niet of het gelukt was. 


Groeten Hennie

4 opmerkingen:

Annelies zei

Lekkere colsjaal en wat goed dat je met doorpitten over de helft bent.

Conny's-blog zei

Heerlijk als je quilt lekker opschiet.
Mooi je col zeg, weer iets gelukt, we kunnen soms meer als we denken.............liefs.Conny

Conny's-blog zei

Heerlijk als je quilt lekker opschiet.
Mooi je col zeg, weer iets gelukt, we kunnen soms meer als we denken.............liefs.Conny

Ineke zei

Wat fijn dat je lekker opschiet met het doorpitten. En wat een mooie colsjaal, ook de kleuren zijn prachtig!!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails