Vintage Damask achterkant blog

maandag 8 februari 2010

Ik heb weer een blok klaar van

Leanne's House, het vierde blok zit in elkaar en het volgende blok ligt te wachten in de quiltrol. Hij is al geknipt ik moet de stitcheries er nog op zetten. Vanavond kan ik beginnen met het borduren van de bloemen randen, dit is een leuk werkje, gezellig op de bank de hout kachel aan kopje koffie erbij zie je het voor je ? ? ? Vast wel.


De bloemen staan er weer fleurig bij.

Op de vaas staan de tulpen er gekleurt op.

Groetjes Hennie

19 opmerkingen:

GRANNY'S HOUSE zei

Mooie quilt zal het worden, ik zit er ook over na te denken........even wachten nog.

Groetjes
Ines

katrien zei

Heel mooi blok.

Klaske zei

Wat maak je er wat moois van Hennie,ik vind het een schitterend blok!!

Berna zei

O wat wordt deze ook weer leuk!

Nelleke zei

hallo Henny je blok is echt schitterend en volgens mij gaat deze quilt met stitheries en patchwork nooit vervelen hoe dikwijls je hem ook voorbij ziet komen in allerlei variaties.groetjes Nelleke

WilmaKuin zei

Wat een prachtig blok!!

Chris zei

Ik vind het toch zo'n leuke quilt, zo gezellig en afwisselend om er mee bezig te zijn.

Heleen zei

Hennie wat wordt het een schatje! en wat isie leuk om te maken he! Mooie stofjes ook hoor.

Anita zei

Wat een mooie quilt wordt dit toch. Leuke combinatie quilten en borduren.

Tineke Machiela zei

oei oei wat mooi weer...:) heb deze ook liggen maar pff kan toch niet alles tegelijk doen..? jammer dat we maar 2 handen hebben he :)
Fijne dag en veel plezier met je stitchery enz.
Tineke

Annelies zei

Hennie wat ziet het er prachtig uit !!

ria vogelzang zei

Dat is erg mooi geworden en heerlijk om te doen, he? Ik heb net het zesde blok af en ga morgen naar LH-les in staphorst.
Geniet van he vijfde blok! En de koffie natuurlijk!

Else zei

Dat heb je weer mooi voor elkaar! Het is een mooi blok geworden, op naar de volgende. groetjes Else

Jossie zei

Prachtig blok. Lijkt me zo heerlijk daar aan te werken.

Lena zei

Hoe vaker ik deze quilt zie, hoe meer zin ik heb om er aan te beginnen! Heel leuk die stitcheries!

Esther zei

hallo Hennie, wat leuk dat je een berichtje op mijn blog achtergelaten hebt, ik ben ook met zo'n quilt bezig, leuk te zien met welke kleuren jij werkt. Groetjes Esther.

marijke zei

Hai Hennie, leuk dat je op mijn blog hebt gekeken, mooie quilt met lieve kleurtjes ben je aan het maken. Heb natuurlijk ook naar jouw Red Delicious gekeken, prachtig en bijna af! Hoop dat die van mij niet zo mooi wordt als die van jou.
Groeten Marijke

inge zei

wat een prachtig blok!

sylvia zei

wat een hartstikke leuk blok!!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails