Vintage Damask achterkant blog

donderdag 22 januari 2009

Quiltmuts "Sampler" Quilt



De laatste update van deze Sampler, de quilt is nog geen AFFO!!!!!!
Ik probeer elke dag een stukje te quilten, er zit een mooie zonnebloemen rand om de quilt en het idee om elk hartje van een bloem te quilten lijkt mooi maar kost veel tijd.


Een duimquilt "hoedje" heb ik wel maar ik heb het duimquilten nog niet onder de knie. Dus daar heb ik ook niets aan ik moet de quilt erg vaak draaien 1/4 van de rand is bijna klaar.
Het voornemen om elke dag twee draadjes te quilten lukt niet zo goed, nou ja hier zie je de laatste vijf blokken.


Deze ster is in Augustus door mij aangeleverd.

















Hetty kwam in September met de hartjes applicatie








en in Oktober Miny met dit huisje.












We zijn met 7 quiltmutsen dus moesten er nog twee blokken bij. De dubbele T en de kaarten truc heb ik er zelf nog bij uit gezocht.


4 opmerkingen:

Annelies zei

Mooie blokken ! Nu kost het je misschien meer tijd, maar later ben je waarschijnlijk blij dat je het op deze manier gedaan hebt.

Anoniem zei

Mooi Hennie, leuk doe bijtjes!

Anoniem zei

Nou ja, die bijtjes, bedoel ik...

jolie zei

deze wordt erg mooi. Heb ik het goed dat de blokken eerst gequilt worden en dan later via een soort van "quilt as you go" aan elkaar gezet worden?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails