Vintage Damask achterkant blog

maandag 12 oktober 2020

Verschillende projecten voorbereid

Even een update van vandaag, ik zat vanmorgen (nadat ik een paar uur de tuin in was geweest) mooi tussen en in de lapjes, deze krokus quilt vond ik in de kast, achtergrondstof, tussenvulling en afwerkbies had ik ook nog in huis.
Op de naaimachine ga ik hem doorquilten, hoop dat het lukt ik ben niet zo handig in het doorquilten op de machine.


Voor het houten dienblad heb ik dit ontwerp gemaakt,



ik ga hem met deze stofjes appliqueren



Hoe zo door de bomen het bos niet meer zien, tijd om op te ruimen, eerst heb ik nog de rest van de lelies geknipt voor de applicatie randen


Zo dit is ook zover voorbereid, nu nog appliceren


Voor de Ursula heb ik ook nog wat stofjes geknipt hier kan ik ook weer even mee vooruit.

Deze quilt mag nog wel even doorgroeien.



 Groeten Hennie

2 opmerkingen:

miekequilt zei

Heerlijk om met zoveel projecten bezig te zijn. Een quiltje voor op een dienblad is ook een leuk werkje. Veel plezier ermee.

quiltingmieke zei

piep zaalig, lekker elke dag oppakken waar je zin in hebt, knuf

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails