Vintage Damask achterkant blog

vrijdag 16 oktober 2020

Dienblad pimpen

Mijn eerst applicatie op de naaimachine, ik heb eerst maar even geoefend om de rondingen goed te kunnen maken en eigenlijk viel het best mee een kleinigheid zie ik er wel aan, maar ja 'better finished than perfect' zeggen ze toch.

 

Het midden stuk is geappliqueerd, erg leuk vind ik zelf, de draadjes zijn ondertussen ook afgewerkt, nou ja dat wil zeggen naar achteren gestoken en aan elkaar geknoopt. 


Zo ziet het er van de achterkant uit, de hartjes rand kan er aan de bovenkant langs, dit projectje gaat straks mee naar mijn moeder.

Ze is 91 jaar geworden ik ben vandaag bij haar te quilten zodat ze op haar verjaardag niet alleen is. Verjaardag visite zit er dit jaar niet in mijn broers en zus komen dit weekend verspreid langs. Wel zo gezellig voor haar een doorlopende verjaardag😀



 Fijn weekend allemaal Hennie.

3 opmerkingen:

Tilly zei

Gefeliciteerd met je moeder, en ziet er leuk uit je applicatie, en snel af.

rpb zei

Henny van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je moeder. Ook voor haar de felicitaties en de hartelijke groeten.
Ria

quiltingmieke zei

piep
proficiat met je moeder, gezellig werkje knuf

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails