Vintage Damask achterkant blog

vrijdag 7 september 2018

Vandaag even geen quilt of brei werkje

Omdat ik voor onze kamper ( tje ) een quilt en kussen van oude spijkerbroeken heb gemaakt en ik nog wat broeken had liggen, ben ik vandaag bezig geweest met een"brand hout tas" ook voor in de kamper, zodat we de eerste kampeerdagen een paar keer een vuurtje kunnen maken.

Er wordt geknipt, gemeten, 


genaaid en


 dit is hem, eind september gaan we nog even naar Frankrijk en dan kan het s'avonds aardig afkoelen, handig om een beetje hout mee te hebben.


Toen de tas klaar was ben ik begonnen aan een hoes om de krik ( ja dit is een krik, ik had het ook niet gedacht hoor toen we hem op de Land Rover dag zagen liggen )

Nou dit was nog meer passen, meten, spelden, weer meten nee pas niet mooi, toch nog een 2 centimeter randje tussen de voor en achterkant.
En zo kreeg ik mijn dag mooi kapot. Ha, ha, ha.


Maar zoals je ziet is het wel gelukt.


Kijk zo moet hij er aan om het mechanisme van de krik tegen water en zand te beschermen.


En fijn weekend Hennie.

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails