Vintage Damask achterkant blog

zondag 26 augustus 2018

Eindelijk weer een berichtje van mij.

Deze zomer heb ik niet veel gehandwerkt, zomers staat het quilten zo wie zo bij mij op een laag pitje.
Wel heb ik deze twee kussens van oude spijkerbroeken en Scheepjes katoen uit het boek haken & huis,.
We kunnen wel een paar gezellige kussens gebruiken en ik had genoeg oude spijkerbroeken


Hier ook nog even de achterkant, die vind ik ook leuk genoeg om apart te laten zien.


We  Miny Jannie en ik hebben ons opgegeven voor de klossie dag in Olst het thema is restjes en ik ga ook bezig met een nieuw project namelijk de lily Challange.
De mallen voor dit patroon heb ik vrijdag gekregen en het begin is er.


Tot snel, groetjes Hennie.

3 opmerkingen:

Annelies zei

Mooie kussens en leuke lilys !

Ineke zei

Wat een prachtige kussentjes van spijkerbroeken! En je lily-tjes zien er ook mooi uit. Fijne dag in Olst!
https://inekehube.blogspot.com/
Mijn nieuwe blog! De oude is weg!

BezigeBijMirjam zei

Ook ik ben overstag gegaan. Wilde ik eerst niet nog een project erbij, 1 augustus toch aan de lily's begonnen en me aangemeld voor de dag in Olst. Tot ziens misschien daar.🤗

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails