Vintage Damask achterkant blog

zaterdag 9 september 2017

Vakantie project

Uit deze restjes bak, heb ik alle donker, licht bruine en ecru stofjes gezocht voor een nieuw project. 
Hier maak ik zandlopertjes van voor een rand om een applicatie midden stuk.
Welke applicatie dat wordt weet ik nog niet, het idee komt uit het boek Promenade dans un chateau van Petra Prins & An Moonen.


Alle 108 zandlopertjes worden geknipt,


Het idee om dit mee te nemen op onze vakantie naar Canada kwam ietje aan de late kant, maar gelukkig zijn ze allemaal klaar voor vertrek.


Het eerste zandlopertje is gemaakt.


Dit is het voorbeeld, ik heb deze quilt in het eggie gezien erg mooi, ik ga alleen de rand maken, met een applicatie in het midden en misschien nog wat andere randen er omheen.


Mijn hexagonbloemetjes mogen ook mee, dit is ook een mooi project om tijdens de vlucht aan te werken.




Ook wij zijn klaar voor vertrek, op ons huis wordt goed gepast!!!

Tot over drie weken.
Fijn weekend Hennie.

2 opmerkingen:

Tilly zei

Fijne vakantie en veel plezier!
Groetjes Tilly

Chris zei

Je bent inmiddels al bijna weer thuis, denk ik. Je had genoeg mee aan handwerk. Mooi project is dat!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails