Vintage Damask achterkant blog

donderdag 17 augustus 2017

Hexjes en spreuk


Ik heb mijn bloemetjes er weer bij gepakt, hij heeft al te lang "stil"gelegen. De witte rand was een verkeerde ingeving, ik vind hem niet mooi dus gaat hij er af.


Deze bloemetjes zaten kant en klaar in het doosje en kunnen er zo weer aan.


Deze spreukenquilt is erg leuk om te maken, alles ligt klaar op een dienblad, stofjes borduurgaren, de witte stof waar de ik sticherie op borduur is op maat gesneden en de plak vlieseline ligt er naast, zodat ik niet vergeet deze er achter strijken.


Op de droomvanger wil echte veertjes maken.
Toen ik deze week aan het hardlopen was zag ik een hele mooie blauwe veer van een vlaamsegaai. 
Jammer genoeg heb ik hem niet mee genomen, het idee om echte veren te gebruiken kwam later, wel naar aanleiding van deze veer.


Fijne avond Hennie.

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails