Vintage Damask achterkant blog

donderdag 26 januari 2017

WINTER

de winter is nog niet voorbij, dat vind ik helemaal niet erg, het is toch een prachtig gezicht zo'n witte wereld van sneeuw of rijp en met de weg viel het hier wel mee.

Deze foto's zijn vorige week tijdens een ommetje gemaakt. 
De rijp is weg maar er ligt hier en daar nog wel sneeuw.




Vanmorgen heb ik de hot tub opgestookt, niet om erin te gaan maar omdat ik bang ben dat hij anders kapot vriest vannacht, ik kon het ijs niet meer stuk slaan.
Hij is voor nu gered, hij lekt niet, ha, ha. missie geslaagd


Fijne avond Hennie.

7 opmerkingen:

Ineke zei

Lekker om met dit weer in de hot tub te gaan, alleen koppie erboven uit ;-)

Annelies zei

Mooie foto's !

Unknown zei

Prachtige foto's Hennie!

marga zei

Het is genieten van dat winters landschap maar na vandaag zal het voor dit moment toch afgelopen zijn met die mooi plaatjes.
Zou het dan Lente worden?
Fijn weekend.
Marga

Chris zei

Nu toch wel voorbij. Ik had ook nog best wel wat langer sneeuw in de tuin willen hebben. Wie weet ....

Guusje, zei

Wat een mooie foto's laat je zien.

Unknown zei

Heerlijk om in de hot tub te gaan. Ik heb zelf een jacuzzi gekocht dat is ook zeker een aanrader!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails