Vintage Damask achterkant blog

woensdag 11 januari 2017

AFFO mijn sneeuwmannen quilt is klaar,

Dit was ook weer zo'n geweldig project.
 Vorig jaar heb ik  elke maand een blok gemaakt van A Year with Snowmen een ontwerp van Bobbin.

De top is gequilt, het label, de tunnel en de afwerk bies zitten er aan, dat maakt dit project tot een AFFO



Ik heb deze quilt Sneeuwpret genoemd en hij mag even lekker fris gewassen worden met een paar colour catcher doekjes gewoon voor de zekerheid, want ik hou van mooie witte sneeuw :)


Daar hangt hij dan, even aan de waslijn voor een mooie heldere foto.
Als je goed kijkt zie je dat ik net op tijd de foto heb gemaakt de linker wasknijper is al los.


De kerstquilt zit weer in de ufo box tot oktober ongeveer, dan ga ik verder met de laatste randen , ik denk dat deze quilt dit jaar met kerst wel klaar is.
Zo als je kunt zien heb ik al een begin gemaakt met de laatste randen, daar hoef ik achter in het jaar niet meer over na te denken.


Veel quilt plezier 
Hennie.

7 opmerkingen:

Quilting Moesje zei

Wat een grappige sneeuwmannen quilt ( sneeuwmannetjes paddestoelen bv :o))
Mooi geworden !

Annie Kingma zei

Mooi is het sneeuwman quilt, frisse kleurtjeshangt mooi boven de boerenkool
De kerst rand ziet er ook mooi uit.
Groetnis Annie

quiltverslaafd zei

Hij is echt mooi geworden nu een mooi plekje geven, hoor net het weer bericht dat we ons op moeten maken voor winters weer wie weet kunnen we echte sneeuwpoppen maken.
Groetjes Leintje

Ineke zei

Wat een prachtige sneeuwmannen quilt!

Chris zei

Je sneeuwmannetjes zijn mooi sneeuwwit gebleven met het wassen. Dat is een vroege affo.
Dit weekend waarschijnlijk èchte sneeuw!

Marja Rijnsburger zei

Altijd spannend volgens mij een quilt in de wasmachine.
Maar hij is er prachtig mooi uitgekomen.
Groetjes Marja
⚘⚘⚘

Guusje, zei

Hij is erg mooi geworden een echte winterquilt.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails