Vintage Damask achterkant blog

maandag 17 oktober 2016

Kerst quiltje

Deze leuke krans heb ik al een keer gemaakt, als quiltje op een dienblad, dat was een kadotje. 
Deze maak ik voor in mijn huisje.


Als de stofjes geknipt zijn,


zit de top zo in elkaar, lekker even zo'n klein werkje tussendoor.


Hij wordt gedubbeld en een beetje doorgepit en daar hangt hij in het huisje, alleen voor de foto hoor. Ik vind het nog een beetje te vroeg om mijn huis nu al in kerst sfeer te brengen.
Hij ligt alvast klaar


Welterusten voor straks Hennie.

5 opmerkingen:

Patricia zei

Wat leuk !
En dat dienblad is ook een leuk idee.
groetjes Patricia

Ineke zei

Wat een leuk klein quiltje voor het huisje!

els zei

Wat een schatje!

conny's quilts en creaties zei

Wat een leuk quiltje!
Mooi gedaan. groetjes, Conny

Chris zei

Leuk idee om dat voor je huisje te maken.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails