Vintage Damask achterkant blog

zaterdag 14 maart 2015

Werk in uitvoering ! ! ! Twee quilts

Vandaag ben ik met deze twee quilts bezig, de CW BOM groeit langzaam maar gestaag door, vanavond begin ik met rij zes, de sashings en de corners zijn allemaal geknipt.
Dit is een leuk werkje voor bij de tv, de meeste programma's en film zie ik niet en ik mis er volgens mij ook niet zo veel aan, luisteren is voor mij genoeg.


Deze oude spijkerbroeken quilt heb ik ook weer tevoorschijn gehaald, dit is ( niet mijn favoriete werkje) een machine quilt, echt niet te doen met de hand.


De zesde rij is gemaakt en


zit ondertussen ook aan de top, deze laro quilt is al helemaal geknipt, hij moet alleen nog in elkaar nu heb ik daar nog wel even tijd voor want onze Landrover is ook nog niet af.
Als ze tegelijk klaar zijn dan is het prima, maar het is wel een goed gevoel dat de top weer twee rijen gegroeid is.


Een heel fijn weekend allemaal ! ! !

Groetjes Hennie.

4 opmerkingen:

Guusje, zei

Je CWquilt wordt erg mooi. Heerljk om hem in elkaar te zetten en de spijkerbroekenquilt ook al zo mooi en bijzonder.

ria vogelzang zei

Echt een fijn gevoel dat dingen toch verder komen, he?!
Veel succes met beide en met de Landrover natuurlijk!
Groetjes uit Ommen!

martine zei

Je spijkerbroeken quilt wordt wel heel vrolijk en stoer.

Chris zei

Alletwee enig. Die spijkerbroeken quilt vind ik helemaal geweldig! Dat is veel te stugge stof om met de hand te doen.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails