Vintage Damask achterkant blog

zondag 13 april 2014

Zo mijn randjes zitten er weer op en aan.

Tussen alle buiten werkzaam heden ( de bloemen tuin , de kas en de groente tuin ) door waren de randjes van de laatste weken een beetje op de achtergrond gekomen.

De laatste randjes zitten er vlot aan ik ben weer helemaal bij gehaakt/borduurt.

Mijn borduurrol, de kleine zigzag rand heb ik vanmorgen direct gemaakt, daarna hebben we de brunchtocht van  IMC Wisent  gereden, prachtige route het was wel een beetje fris maar gelukkig wel droog. 
We hebben een mooie tocht van 150 km door Overijssel gereden, met natuurlijk een koffie/ klets stop onderweg super gezellig ! ! !

Volgens mij hebben we nu een kwart van de borduurrol af, als ik hem twee keer dubbel vouw zit deze laatste rand net over de vouw. ( als jullie begrijpen wat ik bedoel : ) ^^


De haakdeken ligt ook weer te wachten op de volgende randen hij is al mooi gegroeid, volgens mij heb ik niet genoeg garen, nou ja ik wacht nog even af ik kan snel genoeg garen bij halen


Fijne avond Groetjes Hennie.

5 opmerkingen:

Frederika zei

Mooie kleuren gebruik je voor je randjes.

Tilly zei

Mooie randjes weer, het schiet inderdaad weer aardig op. Je hebt al bijna een deken.
groetjes

Lida zei

Alle randjes staan er weer kleurig op! Groetjes
Lida

Chris zei

Mooi die borduurrandjes en ook je deken schiet al op.
Wat super om zo'n tocht de maken! Dat was genieten natuurlijk. Hier is het ook een stuk koeler, met veel wind, maar wel weer met spannende luchten. Daar kan ik ook zo van genieten.

Chris zei

Mooi die borduurrandjes en ook je deken schiet al op.
Wat super om zo'n tocht de maken! Dat was genieten natuurlijk. Hier is het ook een stuk koeler, met veel wind, maar wel weer met spannende luchten. Daar kan ik ook zo van genieten.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails