Vintage Damask achterkant blog

vrijdag 25 april 2014

De hoogste tijd om de haakdeken er bij te pakken ! ! !

Voordat ik met de volgende rand begin werk ik de losse draadjes zo weg.


Het is een beetje lastig om te filmen en de draad weg te werken, de camera staat op mijn been. 
Een beetje stuntelig maar ja het is wel duidelijk wat ik bedoel, losse draadjes afhechten is niet mijn sterke punt. Dat probleem is gewoon direct, voordat de volgende rand begint weg gewerkt.
De draden mee haken vind ik niet zo mooi, ze zijn bij mijn deken nog duidelijk te zien en de eindjes piepen er snel weer tussen uit.

Fijn weekend groetjes Hennie.

4 opmerkingen:

Rennie zei

Op m'n Ipad toont je blog geen foto of filmpje. Misschien straks op mijn laptop wel.

Tilly zei

Mooi gefilmd Hennie en een handig idee. groetjes Tilly

Annie Kingma zei

Leuk gefilmd, en handig zo, zal het ook eens doen
Fijn weekeinde Groetnis Annie

Annie Kingma zei

Leuk gefilmd, en handig zo, zal het ook eens doen
Fijn weekeinde Groetnis Annie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails