Vintage Damask achterkant blog

zaterdag 23 februari 2013

Twee civil war blokken

Oooh ik zie het nu ik de foto's op mijn blog zet, het eerste blokje zit niet goed in elkaar nou maar even verbeteren straks.


week 46 Apple Tree
de paarse blokjes moeten in het midden komen, is zo gepiept hoor de linker rij los maken en hem andersom er weer aan zetten ( als je begrijpt wat ik bedoel )


week 47 Port and Starboard



Fijn weekend Hennie.


Na een bezoekje aan de bakker, een bakje koffie bij ma en ons vast hardloop rondje heb ik het blok toch maar even veranderd, kijk zo hoort hij eruit te zien, nou ja zo had ik het bedoeld.



10 opmerkingen:

AnitaS zei

Gelukkig dat je je fout nu ziet. Mooie blokken.

Manuela zei

Sehr schöne Blöcke.

Liebe Grüße
Manuela

GRANNY'S HOUSE zei

Je ziet meestal pas de fout als je er afstand van genomen hebt, is bij mij ook altijd zo.

Groetjes
Ines

Saskia Smit zei

Mooie blokjes met mooie stofjes

Sylvia zei

Heb je vlot veranderd, ziet er leuk uit.
Groetjes Sylvia.

Rennie zei

Prachtige blokken.

Gonny zei

Voor ik naar beneden scrolde was ik even aan het kijken wat je bedoelde met links loshalen en omkeren. Het duurde even maar het kwartje was gevallen.... Gelukkig viel het voor je nog mee om het te veranderen.

Carin Wijnand zei

Goed bezig! Mooie blokken hoor.

Guusje, zei

Mooie blokken en goed van je dat je het verandert hebt.

Chris zei

Dat heb je snel gepiept, met die paarse blokjes. Grappig hè, dat zoiets je pas opvalt door de foto te zien.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails