Vintage Damask achterkant blog

donderdag 1 november 2012

Regiodag Twente


Vandaag zijn wij Annemieke, Miny en ik naar de regiodag in Vriezenveen geweest, het was weer super gezellig.


De werkjes komen uit de tas, er worden heel veel prachtige quilts geshowd, we kunnen weer genoeg ideeën op doen, ik had er twee mee genomen ''Maartens favoriet" en" Zuid Amerikaanse sterren".


 Deze twee prachtige quilts van Ans Schipper staan niet voor niets op het podium, zij heeft vanmiddag een lezing gegeven, dit was een plezier om naar te luisteren.


Hier is Ans aan het woord, waar het hart vol van is . . . .


 Deze lapjes heb ik gekocht, voor een boek waar ik geknipte blokken in kan vervoeren, ik heb natuurlijk de quiltrol maar in zo'n boek kun je verschillende blokken meenemen, dat lijkt me erg handig.


 Het boekje waar Ans haar quilts in staan heb ik ook gekocht en natuurlijk door haar laten signeren.
De stofjes en inimini schaartje en klosjes voor op een quilt hebben we gekregen.
Natuurlijk was er ook een workshop, we konden een tasje maken van de stofjes die we meegenomen hadden, maar die is natuurlijk niet af, er was te veel te kletsen en te kijken.


Nou dit is een heel klein verslag,
van een geweldige dag.

Een hele fijne avond Hennie.

10 opmerkingen:

qm zei

ziet er super uit. leuk dat je zo'n leuke dag hebt gehad en dat je zo leuk slaagde voor je blokkenboekje.
fijne avond

Annelies zei

Ziet er ook heel gezellig uit.

Chris zei

Wat een prachtige quilts van Ans. Heerlijk om die te zien, maar ook om een lezing van haar te krijgen! Je hebt enige stofjes gekocht, heerlijk vrolijk. Ik heb ook zo'n map voor blokken gemaakt, blijven ze mooi vlak, heel handig.

Guusje, zei

Kan me voorstellen dat je genoten hebt het ziet er geweldig uit.

Quiltlia zei

Altijd gezellig een regiodag en dan ook nog met zo'n inspirerende vrouw als Ans Schipper.Hier in Brabant ga ik ook meestal in Oisterwijk naar de regiodag,altijd de moeite waard.Ik ben benieuwd hoe de blokkenmap eruit gaat zien.
Groetjes Lia

Lida zei

Gave dag was dat en wat een heerlijke verrassing een lezing van Ans! Nu nagenieten, groetjes
Lida

Tilly zei

Dat is een leuke dag geweest.

Roos zei

Dat leek me een kei leuke dag Hennie. Zo'n boek is inderdaad erg handig voor meerdere blokken. Mooie stofjes heb je gekocht.
Groetjes Roos

AnitaS zei

Heerlijk zo'n lezing. Altijd leuk die regiodagen.

annemieke zei

Ik vond het ook een gezellig dagje met heel veel leuks.

Fijn weekend Annemieke

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails