Vintage Damask achterkant blog

zondag 4 november 2012

Gebreid vest

Dit vest is op een rond breinaald gebreid, dat is erg handig want zo brei je de panden alle drie tegelijk.
De mouwen staan beide op de pennen, ik heb al een mooi stukje af, voor de winter kan ik het vest hopelijk aan.



Vanmorgen zijn we een paar uurtjes het bos in geweest, geweldig al die herfst kleuren. Het zonnetje scheen volop de bodywarmer kom regelmatig uit.
Op dit moment is het bewolkt, lekker weer om binnen te zitten met mijn breiwerkje en ik kan ook nog een paar steekjes quilten aan de kloslap

Geniet van deze dag Hennie.

8 opmerkingen:

AnitaS zei

Wat een mooie kleuren gebruik je voor je vest. Hier is het echt handwerkweer. De regen komt met bakken tegelijk uit de lucht.

Heleni zei

Oh wat knap Hennie. En prachtige kleuren.

Conny's-blog zei

Wat een apart vest zeg, lekker bezig te zijn he met dit weertje................gr.Conny

Chris zei

Vanmorgen viel het weer wel mee, geen zon, maar vanmiddag!! Pffff, enorme regenbuien en donker.
Maar je vest is geweldig, zó apart. Dat komt zeker wel af.

Berna zei

Vanmiddag was het hier grauw en grijs. Heerlijk weer om te prullen. Mooie kleuren van je vest. Ben erg benieuwd hoe dit vest eruit ziet als je heqm aan hebt. Daar kan ik me nog niet zo'n voorstelling van maken. Fijne avond.

Rennie zei

Prachtige kleuren ben benieuwd hoe hetner straksmuit gaat zien.

Ineke zei

Prachtige kleuren! Ben erg benieuwd want zie er nog geen vest in maar dat komt vast goed.

Lida zei

Wordt wel een heel mooi en apart exemplaar! Gaaf! Groetjes
Lida

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails