Vintage Damask achterkant blog

woensdag 14 september 2011

Hexagon bloemetjes

Er zijn zeven bloemetjes bijgemaakt deze week, dit was een mooi werkje voor in de auto.
Alle geknipte stofjes gaan direct in het kistje met de kartonnetjes, een naald, een schaartje en garen zodat ik altijd alles bij de hand heb.
Het zou erg jammer zijn als ik weg ga, het kistje mee neem en vervolgens niks kan doen omdat ik wat mis.

Zo ga ik even een linkje plaatsen bij haar .

Zo nu ga ik even wat stofjes kopen voor een nieuw project ! ! ! Als ik slaag zien julli ze morgen.

Groetjes Hennie. 

15 opmerkingen:

Jeanette zei

Your blooms are very pretty. Happy Stitching,

PASSIE FLOWER zei

Mooie bloemen zijn er bijgekomen, succes met stofjes kopen en ik ben benieuwd naar je nieuwe project, groet Warna

Maria zei

Lovely flowers to add to your garden. I also like to have some hand stitching in the car.

Annelies zei

Erg mooie bloemen weer.

Quilting Chemist (Danette) zei

Beautiful Flowers to add to your garden - really like the deep rich colors.

AnitaS zei

Mooie blommetjes heb je er weer bij. Ik ben benieuwd naar je nieuwe stofjes.

Karen zei

Seven beautiful flowers for your garden and the perfect car project.

Stray Stitches (Linda G) zei

Beautiful flowers!! Thanks for sharing.

Inge zei

Gezellige, mooie bloemetjes!!

jolanda zei

Leuk je blommetjes! Ja het zou balen zijn wanneer je lekker bloemetjes wilt gaan maken en je blijkt geen garen te hebben of zo hihi.
groetjes, Jolanda

Guusje, zei

Mooie bloemen en ben erg benieuwd wat je gekocht hebt en gaat starten.

Renate Bischoff zei

You made beautiful flowers for you hexie-garden.
And the Klosjes quilt is great!!!

Lots of Fabric 2 zei

Wow you flowers are beautiful. I am a new bee that stopped by for a visit

Becky G zei

Just wonderful! This really is so much fun... thanks for posting! I need to learn how to add the translate button to my site.

Jane in Cumbria zei

Prachtig, je bloemetjes! Ik ben erg benieuwd naar je stofjes (als je slaagt tenminste!)
groetjes
Jane

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails