Vintage Damask achterkant blog

zaterdag 6 november 2010

klosjes ? ? ?

Nou er is te weinig veranderd aan mijn kloslap om er een foto van te maken. De rand die vorige week los naast de lap lag zit nu bijna vast, op de quiltbee ben ik dinsdag begonnen de volgende rij aan elkaar te zetten. Volgende week komt er weer een foto.





Dit wil ik jullie nog wel even laten zien deze stofjes heb ik in oktober en november ontvangen van The Log Cabin. Prachtig hè als je lid bent van Jacqueline's stoffen club krijg je maandelijks zo'n leuk pakketje in de bus. Super toch ! ! !












Een heel fijn weekend tot de volgende keer.
Hennie.

9 opmerkingen:

Annelies zei

Hele mooie stofjes Hennie.
Goed weekend !

Berna zei

Super wat een mooie stofjes!

Dorine zei

Mooie stofjes wat ga je er van maken?????
Fijn weekend
Dorine

annemieke zei

Hoi hoi.............
Mooie stofjes vooral de rozen-stofjes.
Fijn weekend Annemieke.

Unknown zei

Ik had zaterdag ook geen klosjes om te laten zien, te veel andere dingen gedaan.
Maar je stofjes zijn mooi.
Groetjes Berbel

GRANNY'S HOUSE zei

Wat een mooie stofjes, heb je er al een plan voor?

Groetjes
Ines

AnitaS zei

Mooie stofjes. En je quilt schiet toch op. We wachten wel op een nieuwe foto.

Nelleke zei

Hallo Henny,het zijn zeker mooie stofjes en ik heb je blog even teruggelezen maar wat doe jij op het moment veel prachtige Leanne en lekker veel blokjes van je Jane zag ik voorbij komen.Fijne zondag gewenst groetjes Nelleke

Guusje, zei

Dat zijn zeker erg mooie stofjes.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails